Gå til innhold

Fly til london og være der noen dager


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Ca, hvor lang tid tar det å fly fra Gardemoen og til London? Og hvor mye koster det per person?

Om jeg skal være der noen dager, så bor jeg vel på hotell? Hvordan er det? Spiser man frokost i en restaurant i hotellet eller må man ordne seg med det selv?

Er det lett å komme seg frem hit og dit i London? Både med å gå eller ta buss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Ca, hvor lang tid tar det å fly fra Gardemoen og til London? Og hvor mye koster det per person?

Om jeg skal være der noen dager, så bor jeg vel på hotell? Hvordan er det? Spiser man frokost i en restaurant i hotellet eller må man ordne seg med det selv?

Er det lett å komme seg frem hit og dit i London? Både med å gå eller ta buss?

For flytider og priser, se www.flybilligst.com eller British Airways eller SAS sine sider.

Hvor hadde du tenkt å bo om ikke på hotell? På gata? Google London+hotell så får du opp mange nettsider med hotelltilbud.

Noen hoteller har frokost inkl, andre ikke, kommer an på hotellet. Det finnes frokost å få kjøpt på cafeer så man behøver ikke gå sulten rundt, nei.

I London kan man gå, ta Tube (undergrunnsbanen) eller buss, alt avhengig av hvor man skal selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Det tar to timer å reise med fly til London. Hvor mye det koster avhenger av hvilket flyselskap og hvor tidlig du bestiller... Jeg anbefaler ikke ryanair. Om hotellet har egen resturant eller ikke varierer. På de billigste hotellene består antagelig frokosten av toast (ristede loffskiver) og billig syltetøy samt endel frokostblandinger. For å forflytte seg i byen er t-banen det beste, kjøp Oyster card.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er dette seriøst? Du gjør vel med London som med andre reisemål... og om du har hotellfrokost kommer vel bare an på hvor du bor...

Ellers er jo Norwegian og Ryanair billig til London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan dessuten kjøpe både hotell og flybillett via "Ving Storbyreiser". Da velger du tider helt selv og får en del OK hoteller å velge mellom hvis du ikke vil google fram noe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at Travellodge var et billig og bra sted å bo i london, men har ikke prøvd det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Travellodge er billig om du velger et litt utenfor sentrum, de som ligger i sentrumsområdene kan være vel så dyre som andre. Men med Travellodge vet du alltid hva du får, siden alle hotellene er dønn like.

Travellink.no er et greit sted å bestille både fly og hotell.

Drar du litt utenfor den verste høysesongen og ikke er nødt til å ha alt klarlagt på forhånd kan du snappe opp billige rom om du bestiller mindre enn 48 timer eller så før ankomst...særlig de mindre hotellene vil helst unngå tomme rom og senker prisene de siste par døgnene for å få belagt alle rom. Sist jeg var der borte fikk jeg to netter på 4-stjerners hotell for rundt 300 kroner per natt, synes ikke det var så verst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...