Gå til innhold

glemte tampong

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mille_*
Skrevet

satt inn en tampong i går kveld ca klokka 23, var nokså full, og fant nettopp ut at jeg hadde glemt å ta den ut, altså den har sittet inni der i 12 timer....det var siste dagen av mensen, så jeg blødde ikke så mye, men nå har jeg fått litt smerter i underlivet....

hva gjør jeg..???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antakelig så har du bar blitt litt tørr i slimhinnene. Ikke bruk tampong mer denne mensen så tror jeg det vil gå over ganske fort. Men vær obs om du får feber, kontakt da lege siden det kan være TTS (toksisk sjokk, 'tampongsyke'). Forsvinner ikke smertene til mandag ville jeg kanskje også tatt en tur til legen, men jeg er ganske sikker på at det vil gå greit!

Du er ikke den eneste som har gjort dette... ;)

Lykke til! :klemmer:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Det kan hende du har fått en ubalanse i bakteriefloraen. Om du skulle få TSS merker du det... Jeg glemte en gang en tampong i nesten to døgn, snora var vekk. Fikk merkelig utflod som lignet verk og gammelt blod. Jeg ble veldig slapp og fikk feber... Dro på legevakta og hadde en alvorlig akutt livmorbetennelse som kan være dødlig uten behandling. Så dette er alvorlige saker. Hører også med til saken at jeg ble steril som følge av dette, kjedelig når man bare er i begynnelsen av tyveårene.

Følg med på formen, tror helt sikkert det ikke er noe fare :)

Gjest Miley
Skrevet

Jeg sover ofte med tampong i tolv timer, går helt fint. Sannsynligvis er du bare litt tørr, og når man blir nervøs kjenner man alt ubehag sterkere.

Blir du dårlig må du klart kontakte lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...