Gjest "Går du på noe"?? Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 OG NEI, da mener jeg ikke narkotika. hehe Jeg tenker på dans?trening?klubber?organisasjoner el.l I såfall hva? Jeg har lyst til å begynne med et eller annet. Men hva kan ma begynne med i en alder av 35?? Jeg liker dans, men regner ikke med at det finnes en gruppe for de rundt 35 og uerfarne?? ( tenker på gruppedans, som hip hop, ol.l) Eller hva annet finnes, av gruppeaktiviteter?? Jeg ønsker noe sosialt, hvor man er en gjeng som er i en gruppe. Jeg er alene med 2 barn, og har ikke så mange venner rundt meg, i nærheten, og ønsker både å utvkle nettverket mitt samt gjøre noe aktivt. Tips?
Tinúviel Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Rimelig vanskelig å svare når du ikke sier hvor i verden du bor Jeg trener kampsport, og av og til dans. Har trent på Spenst også, men blir fort lei der.
Gjest MåneSkygge Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Jeg trener på senter og har tenkt å starte på dansing til høsten
Helene Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 (endret) Ja jeg spiller musikk, det er organisert. Endret 9. mars 2009 av Helene
FrizzleSizzle Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Her jeg bor finnes det dansegrupper for helt uerfarne. Kickboxing eller taekwondo er også noe du kan sjekke ut. Det kan du gjøre sammen med barn, til og med. Jeg trener på senter, ikke særlig sosialt. Og synger i kor, kjempesosialt!
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Jeg trener karate. De fleste kampsporter har nybegynnerkurs for voksne. Søk på voksenkarate på google, så får du ørten treff. I min klubb, og den stilartorganisasjonen vi er tilknyttet, er faktisk hovedfokuset på voksenkarate. Aldersgrense 20 år. Og de som begynner er i alderen 20-60. Og det går helt fint. 35 år er faktisk ingen alder Det er mange dansesteder som også har nybegynnerkurs for voksne. I Bergen er det både salsa og tangoklubber med voksne. Du kan begynne i kor, det er heller ikke uvanlig å gjøre i voksen alder.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Sjekk ut om stedet du bor på har amatørteater. Der kan det være bruk for folk både på og bak scenen. Er veldig sosialt og moro å jobbe sammen med andre på den måten.
pratejent Skrevet 10. mars 2009 #8 Skrevet 10. mars 2009 Jeg spiller i korps og det vil jeg påstå er ganske sosialt. En kan alltids begynne, men å spille et blåseinstrument trenger en del øving siden det er et fysisk krevende instrument. Dans er alltid gøy, uansett alder vil jeg påstå. Om det er noe du har lyst til, så gjør et forsøk - det er god trim, og det er moro Alder ingen hindring sies det - prøv så skal du se
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå