Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Om jeg deaktiverer kontoen min på facebook og oppretter den igjen senere, vil alt jeg har lagret forsvinne da? Noen som vet?

Er lite fristende og måtte sende ut 150 venneforespørsler..

Videoannonse
Annonse
Gjest TittTitt
Skrevet

Alt er som slik det var før. Veggen er den samme, og bildene :)

Skrevet

Nei ingenting forsvinner, hverken venneliste, meldinger og andre skriblerier.

Skrevet

Altså med andre ord, man kan ikke deaktivere kontoren. Bare sette den på pause.

Gjest Gjest
Skrevet

Det var godt å høre :)

Tusen takk for raske svar!

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, nettopp :)

Skrevet (endret)

Jeg skulle ønske jeg leste alt med liten skrift da jeg meldte meg på facebook :)

Endret av Pjukset
Skrevet

Folk må jo dø etterhvert, kommer disse facebookkontoene til å være som evige spøkelser da? Et digitalt gjenferdtrykk av menneskers liv som aldri vil forsvinne....?

Gjest TittTitt
Skrevet
Folk må jo dø etterhvert, kommer disse facebookkontoene til å være som evige spøkelser da? Et digitalt gjenferdtrykk av menneskers liv som aldri vil forsvinne....?

Når du deaktiverer facen, så går det ikke an å se den. Så alt forsvinner, fram til du selv aktiverer den igjen.......

Skrevet

Javel, føler meg venneløs og utafor fordi jeg ikke har facebook, så jeg måtte bare spørre de på innsiden!

Skrevet
Javel, føler meg venneløs og utafor fordi jeg ikke har facebook, så jeg måtte bare spørre de på innsiden!

Du svarer som vanlig med enorm modenhet.

Gjest TittTitt
Skrevet
Du svarer som vanlig med enorm modenhet.

:fnise:

Skrevet

Jeg vet om en som døde fra to år siden som fortsatt har profil på facebook.

Og ikke nok med det, søskenbarnet hans på 32 år oppdaterer til stadig vekk profilen hans. Hvor sykt er ikke det?

Gjest TittTitt
Skrevet

Har sskenbarnet passordet til den dødes profil? Også oppdaterer hun siden? :sjokk:

Skrevet (endret)

Hvis man er helt sikker på at man aldri mer vil bruke kontoen sin på Facebook, kan man slette kontoen sin helt (det kunne man ikke tidligere). Da mister man selvsagt alt som er lagret på profilen, og må sende alle friend requests på ny om man skulle ombestemme seg.

Men, ja; Deaktivering fungerer egentlig som "pausing".

Endret av Jade
Skrevet
Har sskenbarnet passordet til den dødes profil? Også oppdaterer hun siden? :sjokk:

Antagelig, og det er en han.

På bursdagen hans står det f.eks. "XXX hadde blitt 18 år i dag" etc. :spy:

Skrevet
Antagelig, og det er en han.

På bursdagen hans står det f.eks. "XXX hadde blitt 18 år i dag" etc. :spy:

Det er på en måte litt ekkelt at det er profiler på facebook som er eid av døde mennesker. Har mistet 3 venner bare på ett halvt år og deres profiler er forsatt på facebook.. Da jeg logget på facebook forje uke så sto det

" Er i himmelen, savner dere alle " under " nylige opptatterte statuser.

Antagelig noen som kan passordet til denne avdøde personen..

Har flere ganger vært inne på tanken å sende en melding til facebook bare for å gi beskjed om at den personen ikke lenge er med oss, men siden jeg ikke er i familie med de så blir det feil av meg å gjøre noe slikt. Kanskje Mor og Far eller andre ønsker å gå inn på profilen som ett minne

Skrevet

Jeg syns det er direkte usmakelig.

Jeg har vært inne på samme tanken som deg, men så føler jeg at det er ikke min business siden jeg heller ikke er familie eller nær venn.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis man er helt sikker på at man aldri mer vil bruke kontoen sin på Facebook, kan man slette kontoen sin helt (det kunne man ikke tidligere). Da mister man selvsagt alt som er lagret på profilen, og må sende alle friend requests på ny om man skulle ombestemme seg.

Men, ja; Deaktivering fungerer egentlig som "pausing".

Hvordan gjør man det? Slette facebook kontoen helt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...