Silli Skrevet 7. mars 2009 #1 Del Skrevet 7. mars 2009 Hei, skal begynne på billappen om ikke så alt for lenge, så lurte jeg på hvordan det blir med betalingen ? må man betale etter hver kjøretime, eller kan man utsette til lønna dukker opp ? skal ta den på a4 kristiansand. , om noen har tatt den der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 7. mars 2009 #2 Del Skrevet 7. mars 2009 Der jeg tok var det vanlig å betale etter hver time, men om man ikke hadde mulighet til dette kunne man ta kontakt med skolen å få en regning i steden for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glør Skrevet 7. mars 2009 #3 Del Skrevet 7. mars 2009 De to gangene jeg har tatt førerkort fikk jeg alt på en faktura til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #4 Del Skrevet 9. mars 2009 De to gangene jeg har tatt førerkort fikk jeg alt på en faktura til slutt. To? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glør Skrevet 9. mars 2009 #5 Del Skrevet 9. mars 2009 To ulike førerkortklasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå