Gå til innhold

Merkelig utflod og sen mens.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har gått 37 dager siden siste dag med mensen. Pleie ikke gå mer enn max 28 dager imellom. Har fått en merkelig utflod og mye av den. Har hatt mensen smerter i to uker, men ingen mensen. Noen som har opplevd noe lignende .. ?

:sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hatt samleie de siste 2 månedene?

Gjest Miley
Skrevet

Jeg ville nok testet for en graviditet, først og fremst.

Skrevet

Menslignende smerter og økt utflod er vanlige graviditetssymptomer, så ville nok tatt en test, ja.

Skrevet

Er i et forhold så har hatt samleie ja.

Hmm. Synst bare det er merkelig at eg eså sein. Bruke ve meir presis. Å pleie ha mensen smerter en uke i forveien. Men ikke TO uker :s merkelig. Utfloden er også litt klumpete på en måte.

Skrevet

Noe eg glemte å nevne. Tidlig i februar var eg ganske kvalm og elendig. Men har ikke merka nåke spesielt etter det. Men nå siste to ukene har eg hatt veeldig vondt i puppene. Tror aldri eg har hatt såå såre brystvorter før. Låg våken ei natt å kjendte på kor vondt det gjorde. Pleier være litt øm å sånn, men aldri så vond.

Skrevet

Gjør deg selv en tjeneste, reis på apoteket og kjøp en graviditetstest! Fra hva du forteller høres det ut som du kan være flere måneder på veg og det er visse forholdsregler du bør ta om du er gravid.

Gjest Miley
Skrevet
Er i et forhold så har hatt samleie ja.

Hmm. Synst bare det er merkelig at eg eså sein. Bruke ve meir presis. Å pleie ha mensen smerter en uke i forveien. Men ikke TO uker :s merkelig. Utfloden er også litt klumpete på en måte.

Det er ikke noe merkelig om du er gravid.

Gjest :(redd
Skrevet

jeg har det akkuratt slik som deg :( men vi har jo hatt samleie med kondom hver eneste gang :( kan jeg da være gravid? vi har tilomme puttett vann i kondomen etter samleie for å sjekke om det er noen hull i :sjenert: ja vet det sikkert er tåpelig men vi vil jo ikke bli gravide :sukk:

Skrevet
jeg har det akkuratt slik som deg :( men vi har jo hatt samleie med kondom hver eneste gang :( kan jeg da være gravid? vi har tilomme puttett vann i kondomen etter samleie for å sjekke om det er noen hull i :sjenert: ja vet det sikkert er tåpelig men vi vil jo ikke bli gravide :sukk:

Merkelig om du er gravid da. Siden dere har brukt kondom kvær gang tror eg egentlig sjangsen er ganske liten.

Vi bruker ingen form for prevansjon. Vi har hatt sex i 9 månder.

Venninner sier:"ikke gå å vent på at mensen skal komme, for da kommer den ikke"

Synst det er rimelig teit. For uansett om eg har vært nærvøs om tenkt på d masse har den likevel komt i tide. Så ja. For sent å kjøpe test nå. Om den ikke har kommet til mandag burde eg kanskje kjøpe en å teste.

Føler meg ganske oppblåst. Føler at magen eser.

Skrevet

Testen min var positiv. Skal ta en ny en i mårga med.

Skrevet
Testen min var positiv. Skal ta en ny en i mårga med.

Synes du skal bestille en time hos legen så fort som mulig og få tatt ultralyd for å bestemme hvor langt du er på vei og få litt råd om hva du må passe på videre.

Lykke til!

Skrevet

Nå har eg tatt til sammen 3 positive tester. Begynt å ta folat og multivitaminer.

Gikk på legekontoret å spurte om det var noe poeng i å ta en fjerde test der. Ho i skranken sa nei. Så eg ha fått meg time på mandag. uuuh. lurer på kor langt eg e på veg :)

Takker for gratulasjon!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...