Gå til innhold

Dere som har lyst på noe godt


Gjest MB--

Anbefalte innlegg

Så anbefaler jeg virkelig å kjøpe et eple, skjære det i båter, og dyppe de i honning! Kjempegodt! Og det tar vekk godtesuget, og det er jo ikke usundt heller. Bare pass på å ikke ha for mye honning, det er jo opp til enhver av dere, men selv dypper jeg kanskje 1/8-del av eple i honning og spiser halve båten, og tar på litt honning igjen :]

Og det er inmarri bra å spise når du er fyllesyk forresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så anbefaler jeg virkelig å kjøpe et eple, skjære det i båter, og dyppe de i honning! Kjempegodt! Og det tar vekk godtesuget, og det er jo ikke usundt heller. Bare pass på å ikke ha for mye honning, det er jo opp til enhver av dere, men selv dypper jeg kanskje 1/8-del av eple i honning og spiser halve båten, og tar på litt honning igjen :]

Og det er inmarri bra å spise når du er fyllesyk forresten. :)

Det er kjempegodt! Jeg pleier å ha kanel på også, da blir det helt fantastisk nammenam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempegodt! Jeg pleier å ha kanel på også, da blir det helt fantastisk nammenam.

Liker ikke kanel, men for de som liker det, er det nok kjempegodt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Liker ikke kanel, men for de som liker det, er det nok kjempegodt :D

Rød paprika er også veldig godt når man er godtesugen....husker ikke hva det var i den som gjorde at det var en bra erstattning, men leste det en gang og har prøvd det og det dekker det samme behovet, slevom det høres rart ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød paprika er også veldig godt når man er godtesugen....husker ikke hva det var i den som gjorde at det var en bra erstattning, men leste det en gang og har prøvd det og det dekker det samme behovet, slevom det høres rart ut

[/quote

Grønne oliven funker på meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...