Gå til innhold

Mom2be <3


LillAmalie

Anbefalte innlegg

Heihei :)

Da har jeg tatt 6 graviditetstester, og ja JEG ER GRAVID!!

De tre første testene testet negativt, men mens kom fortsatt ikke, de to neste viste såvidt en skyggestrek, hmm, den siste ble en digitaltest :) ----> GRAVID :)

Men har ennå ingen symptomer, hmm, rosautflod?? Hva skjer??

Jeg fikk en rift i musa etter sex, kanskje det blør og blander seg med (min økte utflod, som er et graviditetssymptom, om ikke det er pga jeg har rift i musa??), uansett kanskje blodet fra rifta blander seg med den hvitaktige utfloden og blir rosa??.

Men jeg fikk rifta ca 3mars, og jeg har fortsatt rosa utflod!!? Er det noe galt ??

Og hvorfor har jeg ennå ingen symptomer??

Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei, tipper 4uker+..

Skal til UL på mandag, blir godt å få vite om alt er i orden,

og hvor langt jeg er på vei.

Ser frem til det :)

Uansett har kjøpt en bok som heter et barn blir til. Kjempe fine klare bilder :)

Spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditeten! :smilyblomst:

Håper alt står bra til med lille i magen din :)

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Mange får jo ikke noe særlig med symptomer før uke 5-6. Så nyt det så lenge du kan, før du vet ordet av det ligger du og knuger en pose sitrondrops i ene hånden og en bøtte til å spy i i den andre :babysmokk:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Mange får jo ikke noe særlig med symptomer før uke 5-6. Så nyt det så lenge du kan, før du vet ordet av det ligger du og knuger en pose sitrondrops i ene hånden og en bøtte til å spy i i den andre :babysmokk:!

tusen takk :)

ja det kan vel fort snu.

jeg gleder meg bare til imorgen.

blir godt å høre at alt er bra, og hvor langt jeg er på vei.

da skal jeg skaffe meg en sånn ticker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var gravid (tok abort), så henviste legen meg til han gynokologen jeg har ringt, han henviste meg ditt fordi jeg ikke viste hvor langt jeg var på vei.

jeg betalte ingenting for den timen (han er ikke sykehusgyno.).

derfor droppet jeg å ringe legen denne gangen, siden han sist ikke gjorde noe annet enn å skaffe meg time hos gyno, derfor ringte jeg og bestilte time selv.

men jeg bare bestilte timen, de spurte ikke hva det gjalt engang, så jeg tok det som en selvfølge at han kunne se hvor langt jeg er på vei, og om alt er i orden.

men er det for tidlig hvis man bare er 4uker på vei??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med spiren :biggrin:

Det er helt fantastisk å være gravid, så det er bare å glede seg til de kommende månedene... kvalm eller ei, koselig er det uansett. Og enda bedre blir det når babyen kommer :hjerte:

Vet ikke helt hva man kan se på UL i uke 4, det er jo før hjertet begynner å slå osv, men siden du fikk time kan de sikkert se noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spiren :biggrin:

Det er helt fantastisk å være gravid, så det er bare å glede seg til de kommende månedene... kvalm eller ei, koselig er det uansett. Og enda bedre blir det når babyen kommer :hjerte:

Vet ikke helt hva man kan se på UL i uke 4, det er jo før hjertet begynner å slå osv, men siden du fikk time kan de sikkert se noe....

tusen takk :)

vel nå vet de ikke hvorfor jeg kommer, så kanskje ikke de kan se noe ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.youtube.com/watch?v=_4P3sEYOrlQ

her røyker hun to: http://www.youtube.com/watch?v=8Y8OC76G6is&NR=1

sjekk det klippet!! jeg blir kvalm jeg!. Og trodde kommentarene hennes skulle være fulle av folk som mente det samme. men alle syns henne er nydelig!! jeg syns ikke det der er noe å smile og være stolt av. Er det jeg som er trangsynt og streng??

Endret av LillAmalie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.youtube.com/watch?v=_4P3sEYOrlQ

her røyker hun to: http://www.youtube.com/watch?v=8Y8OC76G6is&NR=1

sjekk det klippet!! jeg blir kvalm jeg!. Og trodde kommentarene hennes skulle være fulle av folk som mente det samme. men alle syns henne er nydelig!! jeg syns ikke det der er noe å smile og være stolt av. Er det jeg som er trangsynt og streng??

Hehe, neida du er på ingen måte streng, men det der ser ut som det er lagt ut for at folk med litt eh.. spesielle preferanser skal se på. Den er tagget fetish pregnant smoker og slik, så det er nok derfor alle kommenterer at hun er pen og sexy og sånn :)

Hei på deg forresten :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA er det tagget fetish pregnant smoker??? Ikke rart det var sånn da!!

Begynte å lure på om jeg var den rare haha..

Fatter ikke at folk kan finne det der sexy.. Og skjønner ikke at hun poster videoer av seg selv røyke to røyk på en gang og smile og være stolt av det, hun er gravid!!!

Uansett hei på deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bekymringsfull

Beklager.. Håper det går bra, og lykke til videre! :klemmer:

Endret av Bekymringsfull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...