Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Vet noen har laget en tråd om folk som snakker i mobilen når man har besøk osv, vil ikke stjele tråden, må bare få ut litt frustrasjon ang noe av det samme. Jeg har ei venninne som jeg ser sjelden, og når vi endelig ser hverandre må hun på død og liv svare på alle sms hun får, og sier gjerne hvem det er fra... Og helst er det folk hun ser hver dag.... Syns det er fryktelig frekt! Så blir jeg liksom sittende der og vente på at hun blir ferdig. Dette skjer også hvis vi er ute og spiser, synes det er ordentlig leit. Så interessant er det å være ute med meg liksom, at hun må skrive sms til alle andre...! Føler meg rimelig dum når folk ser på oss......
Gjest Stjernedryss Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Hvis det er en gutt man er veldig interessert i eller hvis det er én viktig sms man må svare på så synes jeg det er greit, men å alltid sitte å sende masse sms er frekt. 1-2 sms på mens man er sammen er greit, men en hel portefølje blir veldig dårlig gjort ovenfor den man er sammen med.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Hvis det er en gutt man er veldig interessert i eller hvis det er én viktig sms man må svare på så synes jeg det er greit, men å alltid sitte å sende masse sms er frekt. 1-2 sms på mens man er sammen er greit, men en hel portefølje blir veldig dårlig gjort ovenfor den man er sammen med. Ja, er enig hvis det e rviktig eller hvis det er en gutt man er litt på dealern med. Men andre venninner som egetnlig bares kriver fordi de kjeder seg, da synes jeg det er veldig frekt. Blir veldig lei meg når hun heller vil ta seg tid til å svare på det enn å snakke med meg de få timene vi er sammen.
The Kitten Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Jeg synes det er ok at den jeg er med svarer på en sms eller to. Det jeg ikke synes er greit, er hvis han eller hun hele tiden skriver meldinger.
Fortunatus Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 jeg syns også det er greit med en sms eller to i løpet av en ettermiddag.. Men har ei venninne som det der, vi skulle se film sammen og under hele filmen skrev hun SMS.. Kjempeirriterende.
The Kitten Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 jeg syns også det er greit med en sms eller to i løpet av en ettermiddag.. Men har ei venninne som det der, vi skulle se film sammen og under hele filmen skrev hun SMS.. Kjempeirriterende. En gang da jeg var hjemme hos ei venninne, fant hun ut at akkurat da vi skulle spise middag; ja da var det på tide å sende masse meldinger og ringe til ei annen venninne.
stjernekyss Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 Ja, dette synes jeg er en uting. Jeg svarer hvis den jeg er sammen med går på do elns, hvor jeg blir sittende alene, ellers lar jeg være. Mamma er sånn. Vi sitter og prater, og så piper telefonen i et annet rom. Hun spretter opp og blir sittende i sin egen verden i evigheter. Irriterende, men mest av alt blir jeg litt flau på deres vegne som ikke skjønner at det er frekt. Har tenkt til å si det til mamma neste gang det skjer. Jeg hadde i hvertfall villet at noen skulle sagt det til meg.
MissStiles Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 Ja det er litt irriterende.. Jeg merker av og til at jeg er kanskje den som sender mye mld når jeg er sammen med folk. Jeg prøver å la være men ikke alltid like lett. Men jeg ville jo ikke likt om noen sendte mld hele tiden mens han/hun var sammen med meg jeg heller. Så av og til må man vel nettopp tenke seg hva man ville likt eller gjort selv og. Spørs vel også hvor viktig den tlf eller mld er.
LitaPia Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 Har også noen slike veninner, og det irriterer meg grenseløst. MÅ da gå an å vente med å svare på en sms? er det noe som haster ville vel avsender ha ringt isteden?
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #10 Skrevet 30. mars 2009 Forbanna irriterende og frekt. Hvis det er superviktig, vil jo vedkommende i den andre enden ringe. Synes heller ikke en-to sms-er er greit, selv ikke om det er en gutt du er "på dealern" med. Sms kan du svare på senere, eventuelt når du er i enerom. Det å sitte å knatre på mobilen signaliserer jo at du heller vil prate med den andre. Veldig frekt, en skikkelig uting.
Ethereal Skrevet 30. mars 2009 #11 Skrevet 30. mars 2009 Jeg er nok ganske fæl på å sende sms mens jeg er med andre. Jeg vet det er frekt, men klarer ikke dy meg.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #12 Skrevet 4. april 2009 Jeg hadde en venninne som var sånn. Hun skulle alltid snakke i telefonen med typen sin HELE tiden, spesielt når hun var sammen med meg i et par timer. Også når vi var på sydentur sammen. Hun var på mobilen konstant. Og når kontantkortet hennes ble tomt, så ville hun bruke min. Hun er ikke en venninne nå lenger (ikke pga dette, men uansett)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå