Gå til innhold

Mens jeg venter på mensen...

Fremhevede innlegg

Gjest ventevente
Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg vil med denne tråden, men føler at jeg har noe jeg bare må få ut

Jeg har egentlig veldig ustabile sykluser, men går alltid å venter på mensen når det i teorien burde nærme seg. og når den ikke kommer etter teorien begynner jo tankene og fly, er jeg gravid? skal jeg kjøpe en test? får jo plutselig alle graviditetssomtomer som finnes. Kan ikke drive på og teste hver måned heller, blir veldig dyrt i lengden.

Tanken har streifet meg i disse vente dagene at jeg burde bare komme meg til legen for å få p-piller, men så er det disse hormonene igjen som jeg føler ikke er noe bra for meg. Skal ikke være lett.

Nå tror jeg (håper iallefall) at mensen er rett rundt hjørnet, etter at jeg hadde lagt meg tenkte jeg "guri malla hvor fæl jeg egentlig var mot sambo i dag, ble sur for ingen ting - Sikkert PMS da kommer vel tante rød snart også"...

hvor vil jeg egentlig med dette? hmm... ble nå litt rotetet også dette her..

er det noen andre der ute som har det på samme vis, eller er jeg helt alene om å ha det slik?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Skal vi se... Så rotete som du skriver her nå må du enten ha hetta for å være gravid eller PMS - eller begge deler. ;-) Jeg har selv ustabil syklus, men siden vi bruker kondom (som jeg sjekker hver gang om er helt) er jeg ikke redd for å være gravid. Når håret er fett etter ett døgn, kvisene popper frem og jeg er sur, irritabel og gjerne litt "tom" inni meg. Min erfaring er at den lar vente på seg enda mer hvis man går og engster seg.

Det fins alternativer til p-piller. Hva med p-plaster eller p-ring? Jeg har vurdert en stund å prøve p-ringen.

Gjest Gjest
Skrevet

Skjekk ut FAM. Begynn på ovusoft.com, fertilityfriend.com og pernille.info osv.

For å begynne på hormonprevensjon md ustail syklus er rene russiske ruletten om du har planer om å fa barn med det første... Det kan fort ta et par år før ting kommer i gjenge igjen, og det er lange ventetid om pillebrettet først er kastet for å fa barn ;)

Skrevet

Hvis du vil kjøpe noen billigetester sånn at du kan ha i hus kan du kjøpe på billige-teste.dk. Her kan du få 20 tester for 137,50 DKK. Så blir det ikke så dyrt i lengden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...