Gjest tourismo Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 dette plager meg veldig, jeg tør ikke smile da jeg vet det vises godt. Noen råd om hva som kan gjøres? Har hørt at noen reguleringstannleger kan sette på regulering bak. Hvor mye koster dette, og hvor mye "hemmer" det språket i form av f.eks lesping?
Gjest flkh Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 i noen tilfeller kan det settes bak, men for å få vite dette må du uansett til vurdering. det er dyrere enn vanlig regulering, og jeg tror det ligger på rundt 50 000 for oppe og nede(man må oftest gjøre begge deler for å få bra resultat.) tennene kab vandre tilbake, derfor setter de gjerne en tynn ståltråd permanent - men den er hverken synlig eller kan kjennes. jeg har forstått at man kan få litt tale"vansker" de første dagene, men så venner man seg til det og retter opp feilene talemessig. har selv tenkt å gjøre dette, men kun hvis jeg kvalifiserer for den med tråd bak:=) du kan også sjekke ut invisalign.com. koster nok noe av det samme, må regne iallefall rundt 50 000.
Gjest ts Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 finnes det noen mulighet for å få dette dekket? Jeg har tidligere hatt regulering oppe to ganger, men tennene har flyttet seg tilbake. Har ståltråd bak nå, uten at jeg vet hvor mye denne har hjulpet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå