Gjest imli Skrevet 6. mars 2009 #21 Skrevet 6. mars 2009 Vi irriterer oss vel alle over forskjellige ting! Jeg irriterer meg ikke over hva folk skriver i statusfeltet på FB og den slags ting, men det betyr jo ikke at jeg ikke irriterer meg over noe som helst.
Blåbæret Skrevet 6. mars 2009 #22 Skrevet 6. mars 2009 Jeg irriterer meg skjelden over ting. Men der er klart at der er ting som irriterer meg også. Slik er det vel med de aller fleste?
Pjukset Skrevet 6. mars 2009 #23 Skrevet 6. mars 2009 Men der er klart at der er ting som irriterer meg også. Slik er det vel med de aller fleste? Jeg tror ikke det går an å aldri irritere seg over noe. Men det er jo noen som velger å leve i irritasjonen :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #24 Skrevet 6. mars 2009 Jeg irriterer meg ikke for slike ting som du ramser opp, men det betyr ikke at jeg er en harmonisk person i alle sammenhenger. Jeg lar meg stresse av overfylte butikker, dårlig køkultur, uhøflighet, støy, jeg blir irritert på enkelte som bare prater og prater og ikke lytter, og jeg kan miste kontrollen når jeg blir skikkelig sint. Men ting som _er_ så enkle å unngå eller overse - i mitt eget hjem, de styre rjeg unna ja.
Gjest kenneth Skrevet 6. mars 2009 #25 Skrevet 6. mars 2009 Bevares - alt med måte og alt til sin tid. Irritasjon er engasjement, og det er positivt. Å irriterer seg over naboens stygge gardiner er neppe særlig sunt, ei heller matnyttig. Men det finnes mye å irritere seg over som er "berettiget". Men irritasjonen bør avstedkomme handling på en eller annen måte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå