Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Er det noen her som har vært med i et reality show? Jeg har søkt på noen men aldri kommet lengere enn første intervjuet, er visst ikke så interessant..
The Kitten Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Er det noen her som har vært med i et reality show? Jeg har søkt på noen men aldri kommet lengere enn første intervjuet, er visst ikke så interessant.. Jeg har aldri vært med på et realityshow, og kunne ikke tenkt meg det heller.
Gjest MissBella Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Nei, det har jeg ikke. Men jeg har søkt på et, husker jeg.. men kom ikke med..
The Kitten Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Nei, det har jeg ikke. Men jeg har søkt på et, husker jeg.. men kom ikke med.. Av ren nysgjerrighet så lurer jeg på hvilke realityshow dere har søkt på?
Gjest Gjest_Gunnar_* Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Jeg var med på Ungkarskvinnen. Frister ikke til gjentagelse akkurat.
Disco Biscuit Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Har ikke vært med på et reality show, men søkte til Peking Express. Kom ikke med nei
Leanne Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 jeg og min søster meldte vår bror på et reality show (det som handlet om ungkarer som bodde hjemme hos mor). De ringte han fra tv2/tv norge (husker ikke helt..) og ville ha han med, men han ville ikke. Fikk senere vite at han var homo.. men ikke helt klar for å stå frem på tv Nå har han funnet seg verdens beste kjæreste på egenhånd og flyttet hjemmefra - så ting ordnet seg uten reality tv
Gjest MissBella Skrevet 6. mars 2009 #10 Skrevet 6. mars 2009 Av ren nysgjerrighet så lurer jeg på hvilke realityshow dere har søkt på? Søkte på "singel i byen" eller hva det het for noe.. GIkk på tv3.. Også sendte jeg brev til en av de guttene på "svigerdatter søkes".
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #11 Skrevet 6. mars 2009 Nei, hadde ikke turt. Egner meg ikke noe særlig foran kamera heller. Men har en kompis som har søkt på alle sesongene med Big Brother, og Vil du bli millionær?, men ikke kommet med.
Gjest Jobber med casting Skrevet 7. mars 2009 #12 Skrevet 7. mars 2009 Er det noen her som har vært med i et reality show? Jeg har søkt på noen men aldri kommet lengere enn første intervjuet, er visst ikke så interessant.. Det betyr ikke at du ikke er interessant, men at du kanskje ikke passet inn i settingen. Ofte har produksjonsselskapet sammen med TV-kanalen allerede bestemt seg for hva slags typer de vil ha med (bitch, babe, kjekkas, bråkmaker, harry fyr fra Økern osv) og da må du være den som skiller seg mest ut i en av kategoriene. Jeg synes du skal være lettet over at du IKKE er en typisk reality-kandidat, jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå