Gå til innhold

anbefale restaurant på Grunerløkka?


simba80

Anbefalte innlegg

Kan noen som er kjent i området komme med anbefaling på bra restauranter på Grunerløkka utenom Villa Paradiso?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan noen som er kjent i området komme med anbefaling på bra restauranter på Grunerløkka utenom Villa Paradiso?

Tapas på Barcelona i markveien. Nydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biffrestauranten Trancher, ganske så lagt ned i Thorvald Meyers gate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Min favoritt er nok Delicatessen, tapassted helt nederst på Grünerløkka. Beste tapas jeg har spist i Oslo og utrolig koslig - men masse folk og ingen bordbestilling gjør at du må beregne å måtte vente i 30-40 minutter på bord - altså er det sjelden smart å komme etter åtte... Men maten veier opp og så lenge du er klar over det på forhånd er det ingen sak - og så kan man kose seg med et glass vin i baren først;) Favorittene er chorizo, kyllingklubber, aspargesbønner og chevre, nam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt mye bra om (men ikke prøvd) Rehmans (indisk) og Markveien Mat og Vinhus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Carib i Helgensens gate

Delikatessen som nevnt

Indisk som ligger i krysset sleppergrellsgata/sannergata ovenfor Scorpio

En som ligger i helgensesgate på hjørnet helst i starten av sofienbergparken, så det blir vel i krysset helgensesgate/toftesgate skal være veldig god, husker desverre ikke hvaslags mat det var, kanskje kreolsk ? (beklsager husker ikke)

Mecca under DogA er jo ikke så langt unna

Ellers har jeg ikke spist så mye på grünerløkka utenom litt sjappere mat på: east, indiske ved sidenav east osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen som er kjent i området komme med anbefaling på bra restauranter på Grunerløkka utenom Villa Paradiso?

Jeg anbefaler Magador, den ligger på hjørnet av Sofienbergparken, ved lyskrysset der, gå inn gata mellom Deli De Luca og Sultan.

Så har du burgerbaren DaQota, Trancher (som nevnt her), det er en ren biff/entrecot restaurant, slik at du er klar over det. Delicatessen er SUPER! + Mucho Mas, taco restaurant ovenfor Fru Hagen i Thorvald Meyers Gt. Samt den indiske restauranten nesten nederst i Thorvald M. Gt. ovenfor Trancher.

Ellers er det meste litt for cafe mat, og resten er røkkel, som fontes og slik, alle de andre stedene har jeg gjennom mine 6år som løkka boer blitt matforgifta på, og jeg har testa alt fra øverst til nederst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Magador, den ligger på hjørnet av Sofienbergparken, ved lyskrysset der, gå inn gata mellom Deli De Luca og Sultan.

Så har du burgerbaren DaQota, Trancher (som nevnt her), det er en ren biff/entrecot restaurant, slik at du er klar over det. Delicatessen er SUPER! + Mucho Mas, taco restaurant ovenfor Fru Hagen i Thorvald Meyers Gt. Samt den indiske restauranten nesten nederst i Thorvald M. Gt. ovenfor Trancher.

Ellers er det meste litt for cafe mat, og resten er røkkel, som fontes og slik, alle de andre stedene har jeg gjennom mine 6år som løkka boer blitt matforgifta på, og jeg har testa alt fra øverst til nederst!

Nå overdriver du vel litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...