Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, er det noen andre som meg her, som faktisk står imot strømmen og holder seg helt og holdent unna Facebook? :hallo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg!

Gjest virvelvind
Skrevet

Nesten, jeg hadde facebook men slettet profilen min for et par uker siden :jepp:

Skrevet

Jeg har aldri vært på facebook.

Skrevet

Nei, jeg er litt for redd for å utlevere meg på nettet

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, er ikke der, og er veldig fornøyd med å stå utenfor:-)

Gjest Gjest
Skrevet
Nesten, jeg hadde facebook men slettet profilen min for et par uker siden :jepp:

Nå kjenner jeg ikke bakgrunnen hvorfor du valgte å slette din profil, men ha i tankene at alt som du lagt lagt ut, i form av tekst og bilder, er der ute i all fremtid, dessverre.

Men må få ønske deg all godt i fremtiden uten booka:-) Håper ikke noe kan skade din integritet i fremtiden, er der ute. Vil være veldig leit.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er på facebook og har ingen planer om å melde meg ut.

Men jeg kjenner flere som holder seg utenfor, og også to stk som har meldt seg inn utelukkende for å få oversikt over om noen poster bilder av dem.

Skrevet

Jeg er ikke der. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ikke på facebook. Jeg er veldig en privat person og trives med det. Har heller ikke noe ønske om kontakt med gamle venner og ekskjærester.

Skrevet
Jeg er ikke på facebook. Jeg er veldig en privat person og trives med det. Har heller ikke noe ønske om kontakt med gamle venner og ekskjærester.

Samme her.

Gjest paranoid
Skrevet

Jeg er heller ikke på Facebook. Skulle jeg være nysgjerrig på noe, så finner man lett venner som der der (til evig fremtid...), så da låner jeg bare profilen deres.

Føler man blir sett på som litt rar når man ikke er med i Facebook. Og det irriterer meg at alle tar det som en selvfølge at man skal være der. Ikke engang Messenger bruker jeg. Men det er visst mer godkjent å holde seg borte fra messenger enn å ikke være medlem av Facebook.

Forøvrig er min nye "greie" at jeg ikke har TV lenger heller. Nå for tiden registreres man her og der - bare fordi man kjøper en dekoder. Man kan for og for all fremtid bare glemme det å snike seg unna lisensavgiften (bare for å sette det på spissen), nå vet myndighetene med sikkerhet hvem som for eksempel har fjernsyn eller ei.

Kall meg gjerne paranoid. Jeg kan se "mistenkelige" agendaer både her og der. Når det gjelder Facebook er jeg glad for dette i dag. Latterlig at mye informasjon skal stå ute om deg (enten du vil det eller ei) Jeg er så skeptisk av meg at jeg til og med laget denne filmen:

Gjest kenneth
Skrevet

Jeg var medlem, men gikk lei alt gnålet fra folk som følte for å meddele verden akkurat hvor trøtte de var, at de var på trening, at de gledet seg til helgen, osv.

Det var gøyalt i starten, å "møte igjen" gamle kjente og den slags. Men etter hvert tok svadaen overhånd. "Personlighetstester", "What is your car IQ", "What is your sex IQ" osv. Det som kunne være interessant, druknet i mengden av fullstendig ukritisk og tanketomt gnål. (Det er jo en egen tråd som omfatter status-feltet på FB. Tipper det er en del kritikk i den som matcher mine synspunkter).

Å ikke være på Facebook er forsåvidt ikke et mål i seg selv, men når innholdet får meg til å gremmes, er det ikke verdt det. Det som er verdt å få med seg av sladder, får jeg gjennom mer "naturlige" kanaler.

Gjest Emera
Skrevet

Jeg var innom en kort stund, mast inn av kolleger. Men det var utrolig kjedelig, så jeg har ikke vært der på kjempelenge.

Gjest Miley
Skrevet
Nå kjenner jeg ikke bakgrunnen hvorfor du valgte å slette din profil, men ha i tankene at alt som du lagt lagt ut, i form av tekst og bilder, er der ute i all fremtid, dessverre.

Men må få ønske deg all godt i fremtiden uten booka:-) Håper ikke noe kan skade din integritet i fremtiden, er der ute. Vil være veldig leit.

Nja, du kan manuelt slette en og en ting du har lagt ut. Mye arbeid, men det forsvinner hvertfall da.

Skrevet

Jeg er ikke der og har ingen planer om å bli medlem heller.

Skrevet

Har aldri vært innom

Gjest Ulva35
Skrevet

Har aldri vært der og kommer aldri til å registrere meg der tiltross for mas fra andre som er der og synes det er så fantastisk :)

Skrevet

Jeg holdt meg unna facebook ganske lenge, men når jeg flyttet fra alle venner og kjente er det litt koselig å ha kontakt med dem der, siden alle andre enn meg var der..

Skrevet

Har vært, men slettet meg. For det første er jeg en ganske privat person som ser med skepsis på hvor ukritiske folk faktisk er til hva de legger ut om seg selv og andre på nett, for det andre mener jeg at de personene man virkelig vil ha kontakt med, klarer man lett å holde kontakt med uten Facebook (det gikk an for ti år siden, så da går det sikkert an nå også) og for det tredje mener jeg at har man ikke hatt kontakt med en person på ti år, så er det vel en grunn til nettopp dét.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...