Gå til innhold

Gynekolog i Trondheim

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om det er noen der ute som kan anbefale gode gynekologer i Trondheim?

Og hvor mye koster en GU (sånn standardsjekk - er ikke noe galt der nede, så vidt jeg vet :gjeiper: )

Hvor gamle er dere forresten når dere begynner å gå til gynekolog?

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slenger meg på denne! *opp opp*

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ba om henvisning hos fastlegen (pr telefon bare) og fikk hos elvehavna medisinske senter, Irina tror jeg gynekologen het. Kjapp og behagelig dame, var inne max 5 minutter og betalte sånn rundt 380,- tror jeg.

Gjest Gjest
Skrevet
Hei!

Jeg lurer på om det er noen der ute som kan anbefale gode gynekologer i Trondheim?

Og hvor mye koster en GU (sånn standardsjekk - er ikke noe galt der nede, så vidt jeg vet :gjeiper: )

Hvor gamle er dere forresten når dere begynner å gå til gynekolog?

Vanlig GU kan du ta hos fastlege eller hvilken som helst vanlig allmennlege. Man trenger ikke gå til spesialist (gynekolog) kun for det.

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg ba om henvisning hos fastlegen (pr telefon bare) og fikk hos elvehavna medisinske senter, Irina tror jeg gynekologen het. Kjapp og behagelig dame, var inne max 5 minutter og betalte sånn rundt 380,- tror jeg.

Sa du bare at du trenge en henvisning til en gynekolog? Jeg har fått brev fra kreftforeningen om GU ang. celleprøve (fyller 25 år iår), men er litt usikker på hvem jeg skal kontakte, har ikke noe lyst å gå til fastlegen min for en GU undersøkelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...