Gå til innhold

"Facefucking"


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Gjest Rayden

Her i huset var det faktisk jeg som foreslo det, og det ble en hit.

Jeg syns det er veldig turn-on også.. Brukes kun som vorspiel her.... : )

Skader ikke å prøve ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Haraldsen

Facefucking er skikkelig "turn on"

Men bare hvis dama ønsker det, noen filmer det ser ut som tvang er "turn off".

Må være forsiktig med jenta og ha respekt for hennes grenser, pga tykkelsen på pikken min er det sjelden jeg får hele kuken inn. Greia er jo og holde øye med dama og se når hun får for mye og da trekke seg ut slik at hun får igjen pusten. Og når hun "slipper ut" så skal det renne mye spytt ut av hennes munn, pikken er også søkkvåt. Den beste facefucking pos er uten tvil at dama ligger på senga med hodet over madrasskanten slik at jeg kan knulle henne i munnen samtidig som spyttet renner ut av munnvikene og oppover kinnene hennes.

Sjekk opp Carmen Hayes, kan virkelig jobben.

Jeg synes også at det er en veldig "turn on" og spytte dama i ansiktet når hun suger meg. Dette er jo bare en fantasi for hvem sier man slikt til? Har sett det på noen filmer og synes det er utrolig opphissende.

Noen damer som har noen meninger om dette?

Haraldsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at det er en veldig "turn on" og spytte dama i ansiktet når hun suger meg. Dette er jo bare en fantasi for hvem sier man slikt til? Har sett det på noen filmer og synes det er utrolig opphissende.

Noen damer som har noen meninger om dette?

Kan fint klare meg uten at noen spytter meg i trynet (og jeg sikler allikevel ikke sånn ukontrollert...), gitt. Ellers helt ok. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som TS beskriver er en virkelig turn-on! Hvis du stoler på partneren din, er det mye bedre når du ikke holder igjen i penisrota men bare lar han ta helt styringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som TS beskriver er en virkelig turn-on! Hvis du stoler på partneren din, er det mye bedre når du ikke holder igjen i penisrota men bare lar han ta helt styringen.

Bare å plante hendene på rompa hans det, funker fiint! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_grisen_*

Jeg tok intiativ til det selv, la meg på siden og gapet, han tok tak i hodet mitt å kjørte på;P Når jeg skulle ri han etterpå rant det, bokstavelig talt!! Tente meg skikklig...:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg en sjelden gang suger, så liker jeg at sambo styrer showet selv. Han er veldig forsiktig, holder i hodet/håret på meg og beveger seg pent. Jeg har gjerne en hånd ved rota for å kontrollere at han ikke kommer for langt inn - DT er ikke alltid noe jeg mestrer. Når det blir gjort på denne måten er det svært tennende, han kan jo oppføre seg litt mer "brutal" uten at jeg har det ubehagelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Line_*

Vel jeg har ingenting imot facefucking, synes det er opphissende, trenger ikke å gå hardt for seg i det hele tatt, Jeg holder bare hendene mine mot hoftene hans slik at jeg kan kontrolere at han ikke kommer for dypt inn, og han må lugge meg litt mens han holder på for det gjør meg mere opphissa. Men så liker jeg og han at jeg facefucker han også. Alt handler om respekt for hverandre og at man lytter til hva partneren vil og ikke vil. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for min del kan han jukke så mye han vil så lenge den ikke kommer ned i halsen. Så jeg sier vel nei til facefucking, for det er vel når han puler halsen din sånn bokstavlig talt er det ikke?

har ingenting imot at gutten min "bruker" meg litt under sex, det går jo begge veier! syns ikke du skal være redd for å være litt underdannig, dere kan jo bytte på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...