Gå til innhold

Dreamweaver. Har noen små problemer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å fikse litt på siden min jeg.

Har blant annet en meny. En tabell i tabellen der hver celle inneholder en link til de forskjellige sidene.

Jeg har endret farge og skrifttype på disse linkene, men jeg vil gjerne få vekk understrekningen. Jeg vat at jeg har klart dette før. Men nå får jeg det ikke til :x .

Noen som kan hjelpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du skal gjera (du får ikkje noko valg her - og du vil ikkje angra) er å bruka CSS til dette. Og måten du vil bruka CSS på, er å laga eit eksternt stilark som du kan bruka på alle sidene dine. (Sparar masse arbeid :-))

OK. Eg tek det heilt från början: Når du har oppe html-sida der du skal bruke stilarket, gå til CSS Styles i Design-paletten. Klikk "Attach style sheet" (nederst til venstre i paletten.) Første gong så har du ikkje laga noko stilark - så berre skriv inn namnet du vil det skal ha (namn.css) og så vert det laga for deg.

Andre steg: klikk "new CSS style" (knapp nr 2) og du kan definere korleis ting skal sjå ut. Mykje betre å definere fontar, fargar, ramer, understreking og alt muleg her i staden for i html-dokumenta.

For å definere lenker, velg "Use CSS Selector" - alle fire valga.

For å definere bakgrunnsfarge/-bilete, "Redefine" body.

Tekst: redefiner p. Og så vidare.

Det gøye er at ved berre å forandra ei einaste fil (stilarket) så kan du på denne måten forandra korleis sidene ser ut fullstendig. Lyst å sjå døme på det? CSS Zen Garden

(Og det skulle vel gi ein start til litt fleire enn Lea, håpar eg.)

Skrevet

Tusen takk for veiledning.

Jeg ser jo på dette med CSS som noe uhorvelig komplisert og farlig :ler: . Har aldri prøvd det før, men nå kan jeg jo prøve meg...

Her we go!

Skrevet

And I'm stuck :ler: !

Jeg har laget et sånt stilark.

Men jeg finner ikke noe om linker og jeg finner ikke dette:

For å definere lenker, velg "Use CSS Selector" - alle fire valga.  

For å definere bakgrunnsfarge/-bilete, "Redefine" body.  

Tekst: redefiner p. Og så vidare.

Jeg har bare brukt det enkleste enkle før og er ganske stødig på dette med tabeller og sånt (til å være nybegynner nesten).

Skrevet

Hang in there, så skal eg sjekka nærare...

Skrevet

Bør vel kanskje nevne at jeg bruker Dreamweaver 4.0 og at jeg kanskje ikke vet hvor alle menyer ligger.

Er selvlært ved hjelp av prøve-og-feile-metoden :-? .

Er heller ingen racer på HTML, men kan noe og følger stadig med på kodene etter hvert som jeg lager sidene.

Skrevet

Når du klikkar "New CSS Style"-knappen Så får du opp eit vindauga:

Name: _______________v

Type: O Make Custom Style (class)

O Redefine HTML Tag

O Use CSS Selector

Define In O __namn.css___v

O This Document Only

Sånn grovt sett ;-)

Korleis du brukar det:

Merk av Make Custom Style, og du skriv in namnet på klassen der det står name. NB: Må starta med punktum, som t.d. .viktig (som du kan definere som raud, feit skrift, kanskje 1.1em i storleik. Deretter berre merkar du av tekst du vil skal vera viktig, klikkar på 'viktig' i CSS-definisjonane paletten) og voila - feit, raud skrift litt større enn vanleg :-)

Redefine HTML Tag: I staden for Name står det no Tag - her kan du velja kva tag du skal definere utsjånaden til. Du kan velgja 'a' her, men det er betre å bruka neste valg.

Use CSS Selector: No står det Selector: framfor innskrivingsfeltet, og du har fire valg her: a:link, a:visited, a:active, a:hover. Definer dei i denne rekkefølgja (det har noko å seia.)

Pass på at i Define In så har du valgt stilarket ditt.

OK, når du har gjort det, og klikka OK, så far du fram vinduet der du definerer alt slik som du vil ha det. På første sida så kan du velgja Decoration: none - om du ikkje vil ha understreka lenker. (Dei kan jo vera understreka på a:hover - når musa er over lenka.)

Lukke til.

(PS. Alt som har med korleis ting ser ut, kan du gjera i CSS. Eller skal gjera. Etter kvart som du blir meir erfaren/eventyrlysten, så kan du kutte ut tabellar til layout, og bruka CSS der òg ;-) )

Skrevet

Hmmm, DW 4.0 ja - det er litt forskjell frå MX som eg har - men når du først har fått fram paletten (om han ikkje allereie er framme) så meinar eg framgangsmåten skal vera identisk.

Skrevet

Takk for hjelpen.

Jeg skal stte meg ned og prøve litt etterpå.

Kanskje jeg skal lage meg en testside først, slik at jeg ikke lager bare krøll ut av det jeg har gjort ferdig.

Se ikke bort fra at jeg skriker etter mer hjelp senere :oops: !

Skrevet

Om du synes det er litt komlisert med CSS inbakt i DM, så kan du jo bare skrive ett relativt stylesheet i notepad ?

Skrevet
Om du synes det er litt komlisert med CSS inbakt i DM, så kan du jo bare skrive ett relativt stylesheet i notepad ?

Ja.. for det høres mye enklere ut :oops: .

Er som sagt ingen racer på HTML og tror heller at jeg skal prøve å få det til i Dreamweaver... kanskje!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...