Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har tenkt til å begynne å legge en potterutine etter middag, for å vende han til å sitte på potte. Tenkte jeg skulle lage det litt hyggelig, og at vi leser (blar i ) en bok som gjerne har stive blader og med bilder av potter. Han er ikke så interessert i å lese ennå, men å bla i bøker er gøy. Noen som vet om en fin bok man kan ha til pottetreningen?
Susan Sto Helit Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Har ikke sett pottebøker til så små. (Altså med stive sider) Vi startet med "Den store boken om ord", tror jeg... Noe sånt, hvertfall. Masse bilder av klær, dyr, mat o.s.v. Det var kjempestas, og veldig hyggelig, når vi gjorde pottesitting til en kosestund på morgenen. (Han satt ikke på potta for å få ut noe, men for at det var et greit sted å sitte og lese, pluss at om det kom noe, så var det bare stas...) (Nå er gutten min så stor at han har forstått poenget med potta, og ikke sitter lenger enn han må. )
jolie Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Jeg vil ha potta mi av Tony Ross finnes også med tykke sider av papp. Ellers er serien "Min første" veldig fine. Bøkene er små og passer godt til små barnehender. Også er bildene flotte og fargeglade.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå