Gå til innhold

Forsmak på sommeren


NullHull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har smakt den cookie isen jeg også, den var liten men god.

Også har jeg smakt den Istid isen, den var utrolig kjedelig - smakte ingenting og ikke verdt 17 kr eller hva den nå kostet :/

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forelsket meg i Smoothie-isen, så jeg får meg ikke til å smake på noen av de andre i frykt for at jeg ender opp med noe som er mindre godt enn den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakebite var ikke god :fy_fy:

Den var altfor søt, smakte ikke noe særlig pære, og slangen inni smakte bare sukker fordi den var så kald :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakebite var ikke god :fy_fy:

Den var altfor søt, smakte ikke noe særlig pære, og slangen inni smakte bare sukker fordi den var så kald :roll:

Så teit! Jeg hadde liksom et lite håp om at den skulle være god :P Får se om jeg ikke må prøve den uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk
Jeg har hørt at Sandwichen med pistasj er god

Jeg har smakt den, og den er helt grei. Pistasjeisen smakte litt kunstig og den smeltet litt for fort. Den slår ikke den originale Sandwichen til Diplom Is! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt den, og den er helt grei. Pistasjeisen smakte litt kunstig og den smeltet litt for fort. Den slår ikke den originale Sandwichen til Diplom Is! :)

faktisk litt enig her og jeg er en selverklært pistasjeiselsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk
faktisk litt enig her og jeg er en selverklært pistasjeiselsker.

Jeg er også pistasjeiselsker! Pistasjeis er kjempe godt, men den er mye bedre i kuleis-format enn i Hennig Olsen Sandwich-format. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...