Gå til innhold

Fulgt av far opp kirkegulvet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt å snakket med noen venninner her om dagen og de mente på at når man var over 30 år så var man nesten for gammel å bli fulgt av far opp kirkegulvet..

Er det noen regel for dette? Følte meg litt dum siden jeg er over 30 og har bedt min far om å følge meg opp.. Anser det som en ære og glede at han gjør dette for meg på min store dag, på tross av min alder..

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes da ingen aldersgrense for det. De færreste går rett fra å bo hjemme hos foreldrene og inn i et ekteskap uansett.

Skrevet
Satt å snakket med noen venninner her om dagen og de mente på at når man var over 30 år så var man nesten for gammel å bli fulgt av far opp kirkegulvet..

Er det noen regel for dette? Følte meg litt dum siden jeg er over 30 og har bedt min far om å følge meg opp.. Anser det som en ære og glede at han gjør dette for meg på min store dag, på tross av min alder..

:sjenert:

Venninne dine får mene hva de vil, men det finnes ingen regel angående dette. Du kan absolutt bli fulgt av din far opp kirkegulvet selv om du er over 30 :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det har jeg aldri hørt om før. Har selv planer om at pappa skal følge meg opp kirkegulvet når det blir aktuelt, og jeg kommer også til å være passert 30 på det tidspunkt.

Nei, gjør som du har planlagt du. Hvis noen reagerer på det så får det være deres problem. Det er da ikke aldersgrense på slike tradisjoner.

Skrevet

Det er ingen aldersgrense nei. Synes ikke man er for gammel for det når man er 30!

Ville kanskje syntes det var litt rart hvis det var ei 60 år gamme dame som ble fulgt opp av sin 85-årige far men ;)

Skrevet
Det er ingen aldersgrense nei. Synes ikke man er for gammel for det når man er 30!

Ville kanskje syntes det var litt rart hvis det var ei 60 år gamme dame som ble fulgt opp av sin 85-årige far men ;)

Hehe, det hadde vært skikkelig søtt. ;)

Jeg synes heller ikke det er noen aldersgrense nei, har aldri hørt om at man ikke kan ha følge av far opp kirkegulvet fordi man er over 30.

Skrevet

*phew* ble jo litt smånervøs og lurte på om det var jeg som var blitt smågal og ville at pappa skulle følge med opp .. hihi

Jeg gleder meg!! :rødme:

Gjest Pappajente
Skrevet
*phew* ble jo litt smånervøs og lurte på om det var jeg som var blitt smågal og ville at pappa skulle følge med opp .. hihi

Jeg gleder meg!! :rødme:

Venninnene dine er nok bare misunnelige. De har kanskje ikke et så bra forhold til sine egne fedre? Typisk oss kvinner å dikte opp "regler" for ditt og datt vet du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...