Gå til innhold

Dere som aldri har hatt en orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
G-punktet er i hvertfall et stort område . Syns hele veggen oppi der er følsomt for stimulering og trykk mot det . Enda mer intenst føles stimuleringen av g-punktet faktisk under fingring - for da er det lettere å trykke direkte oppover mot g-punktet . Din klitoris er kanske unormalt ( liten ? ) kanskje det også finnes ( ( micro-klitoris ) akkurat som noen menn har micro - penis ? kontra andre kvinners klitoris som er større og lettere å stimulere kanskje- Om du selv beskriver den som et område på størrelse med et knappenålshode ? Så liten er den da ikke - var nå sterkt overdrevet fra din side tror jeg .Jeg har aldri hatt problemer med å stimulere klitoris .Syns det er enkelt og når raskt orgasme( r ). De fleste menn finner og fram - men kan ofte være for hardhendt - og da er det ikke godt . Menn skjønner ikke hvor følsom den er - og at fjerlett berøring er det som skal till - ikke noe mer .Mange kvinner får jo orgasmer kunn ved å bruke dusjstrålen på den - det er soft berøring av den som er best . Er bare å lære mannen til å håndtere den mye mer forsiktig - så er det godt .

Hetten ligger jo over den - men den er da veldig følsom for stimulering utenpå denne hetten . Jeg hadde ikke orket at noen dro den tilbake og stimulerte rett på den - det ville vært mer tortur enn godt . Takk og pris hetten ligger over den og beskytter . Omskårne menn må ha det helt jævlig til å begynne med i hvertfall - bare tanker jeg gjør meg .

Et problem er faktisk at mange menn ikke aner hvor g-punkt befinner seg - mange kvinner vet heller ikke .Dette er jo litt ny forskning og viten enda i vår tid , da det ikke har vært særlig seriøs forskning på kvinners underliv fram til nå - oppdagelsen av g- punktet .Men jeg har funnet mitt g-punkt . Eller mannen min fant mitt på første forsøk - så er vell han som skal ha æren for nøyaktig lokalisering av det .Selv om jeg jo har kjent det før - men ikke visst hvor det var hen selv .Etter å ha lest om det vet man jo . Men han er også den eneste som letet på helt rett plass fra første stund . Ble jo selv overrasket over hvor spesielt godt det ble - mens han holdt på å maserte direkte på det . Og fikk faktisk orgasme på første forsøk .Så er ingen tvil om at jeg har g-punkt i hvertfall .Helt teit at det skal være så godt gjemt .Men super elskerne i gammel tid hadde nok sine hemmeligheter ...Først nå er det allmennkunnskap . Men nå som folk er så opplyst - bør det ikke være så vanskelig å finne g-punktet .

Hvorfor insisterer du på å nedvurdere min egen kjennskap til min egen kroppå. Ja jeg h ar en liten klitoris, OG det er på selve kliroris ett spesifikkt område (som er så lite som et knappenålshose, ikke selve klitoris som kanskje er som en liten liten ert) Når jeg selv ikke klarer å gi meg orgasme ved å fingee meg selv synste jeg også det er mye forlangt å si til mannen at det bare er å være litt mer forsiktig. Jeg får heller ikke orgasme med dusjstråle.

G-punktet mitt finner vi med prøving og feiling, men det er på ingem måte slik at det hovner opp og blir erigert. Det er umulig å kjenne hvor g-punktet mitt er ved å bare kjenne. Det er jeg som må si fra at ja nå har du truffet det. Jeg har kjennt etter selv også, og det er ikke slik at det er noe som skiller seg ut på akkurat det punktet hvor det er så godt å bli stimulert på. Igjen, hvorfor insisterer du på å si at det er lett, når jeg forteller at hos MEG så er det dæven vanskelig fordi jeg ikke har et område som svulmer opp og som er lett å finne. Jeg vet jeg har et g-punkt for det er veldig stor forskjell på hvgor jeg blir tatt på, MEN jeg må rett og slett lære meg et kart dit, fordi med berøring alene er det ikke lett å finne.

Nei, jeg overdriver ikke og jeg tar ikke feil. Jeg har lest en drøss med bøker og lett en drøss med timer. En stund trodde jeg faktisk at jeg ikke hadde klitoris fordi den er så fordømt liten, og reagerer lite på stimulering. Jeg er frigjort og har et god sexliv med min partner, jeg har ingen sperrer og jeg vet godt i teorien hva som funker. poenget er bare at ingenting av teorien funker på meg. mine områder er ikke laget på samme måte som teorien. Du er en av dem som er med på at mange jenter mister motet, fordi du sier at det er så enkelt så enkelt og det er bare å gjøre slik og slik. Når vi jenter hjernevaskes med dette ender vi rett og slett opp med å tro at det er noe galt med oss og at vi ikke er i stand til dette på samme mtåe som andre. Etter å ha hørt flere ganger hvor lett det er, og at det er bare å gjøre slik og slik så blir vi så motløse at vi resignerer totalt. De velmente rådene gjør faktisk mer skade enn godt. Kropper ER laget annerledes, og de rådene som gjelder for oss som sliter med dette er at vi må tenke ganske kraftig utenfor boksen. Vi må slutte å høre på alle rådene og lete og lete oss frem til hva som kan funke for oss. Så vær så snill, slutt å si at jeg overdriver og at det er så lett. Det er trist å høre om hvor lett det er for dere andre... jeg hra virkelig jobbet for å finne ut hvordan det funker for meg, så ikke nedvurder meg med å si "det er bare å gjøre sånn og slik" fordi jeg er ikke deg. Hvor vanskelig kan nå det være å forstå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hvorfor insisterer du på å nedvurdere min egen kjennskap til min egen kroppå. Ja jeg h ar en liten klitoris, OG det er på selve kliroris ett spesifikkt område (som er så lite som et knappenålshose, ikke selve klitoris som kanskje er som en liten liten ert) Når jeg selv ikke klarer å gi meg orgasme ved å fingee meg selv synste jeg også det er mye forlangt å si til mannen at det bare er å være litt mer forsiktig. Jeg får heller ikke orgasme med dusjstråle.

G-punktet mitt finner vi med prøving og feiling, men det er på ingem måte slik at det hovner opp og blir erigert. Det er umulig å kjenne hvor g-punktet mitt er ved å bare kjenne. Det er jeg som må si fra at ja nå har du truffet det. Jeg har kjennt etter selv også, og det er ikke slik at det er noe som skiller seg ut på akkurat det punktet hvor det er så godt å bli stimulert på. Igjen, hvorfor insisterer du på å si at det er lett, når jeg forteller at hos MEG så er det dæven vanskelig fordi jeg ikke har et område som svulmer opp og som er lett å finne. Jeg vet jeg har et g-punkt for det er veldig stor forskjell på hvgor jeg blir tatt på, MEN jeg må rett og slett lære meg et kart dit, fordi med berøring alene er det ikke lett å finne.

Nei, jeg overdriver ikke og jeg tar ikke feil. Jeg har lest en drøss med bøker og lett en drøss med timer. En stund trodde jeg faktisk at jeg ikke hadde klitoris fordi den er så fordømt liten, og reagerer lite på stimulering. Jeg er frigjort og har et god sexliv med min partner, jeg har ingen sperrer og jeg vet godt i teorien hva som funker. poenget er bare at ingenting av teorien funker på meg. mine områder er ikke laget på samme måte som teorien. Du er en av dem som er med på at mange jenter mister motet, fordi du sier at det er så enkelt så enkelt og det er bare å gjøre slik og slik. Når vi jenter hjernevaskes med dette ender vi rett og slett opp med å tro at det er noe galt med oss og at vi ikke er i stand til dette på samme mtåe som andre. Etter å ha hørt flere ganger hvor lett det er, og at det er bare å gjøre slik og slik så blir vi så motløse at vi resignerer totalt. De velmente rådene gjør faktisk mer skade enn godt. Kropper ER laget annerledes, og de rådene som gjelder for oss som sliter med dette er at vi må tenke ganske kraftig utenfor boksen. Vi må slutte å høre på alle rådene og lete og lete oss frem til hva som kan funke for oss. Så vær så snill, slutt å si at jeg overdriver og at det er så lett. Det er trist å høre om hvor lett det er for dere andre... jeg hra virkelig jobbet for å finne ut hvordan det funker for meg, så ikke nedvurder meg med å si "det er bare å gjøre sånn og slik" fordi jeg er ikke deg. Hvor vanskelig kan nå det være å forstå?

Du har rett i at vi er forskjellige skapt - det er anatomiske små forskjeller og variasjoner på folk - både menn og kvinner .

Beklager at jeg sier det er så lett og bare å gjøre sånn og sånn .Er velmente råd ikke noe annet .For meg har det faktisk alltid vært lett - trodde det ga dere andre håp og forventninger - ikke at dere syns det var trist å høre - sorry . Huff - føler med dere ! Men jeg er kanskje eldre enn deg . Kanskje har jeg spesielt lett for akkurat dette - men er dårlig til mange andre ting: ) Et hvert menneske har spesielle talenter og evner .Du har sikkert talenter på andre områder jeg ikke har medfødt !Om det er en trøst ! For å si noe som kan gi håp da til dere som sliter og som sikkert er mye yngre enn meg : ) . Jeg syns g - punktet ble mer og mer følsomt med årene jeg ble litt eldre .Og orgasmene har en tendens til å komme raskere og enklere etterhvert som man blir litt eldre . rundt 27 - og over 30 år og utover - spesielt rundt 30 års alder syns jeg virkelig det ble fart på sakene -virkelig oppblomstring av både lysten og sterkere orgasmer .Pluss g - punktet kan kjennes at det er errigert og opphovnet - bare forde jeg er kåt . Hvis jeg setter meg ned eller reiser meg opp eller kniper - så kjenner jeg det extra tydelig at området g-punktet er hovnet opp innvendig og virker errigert og følsomt uten noen fysisk stimuli av det i det hele tatt .Kommer litt an på syklusen også - noen ganger sterkere respons enn andre perioder .Så gled deg til du blir eldre da - de fleste opplever mer intens nytelse og drifter - ikke bare meg - men har lest at det er vanlig ettersom kvinner blir litt eldre .så gjelder nok deg også . Samme skjer visst ofte også rundt 40 års alder - 50 år hos kvinner .

Det blir nok bare bedre og bedre for deg også - bruker være sånn OM man ikke mister intressen for sex underveis .DET må du ikke gjøre .Fortsett å gjør akkurat det som du nyter i sengen - og fortsett å prøve nye ting En blir adri helt utlært på sex : ) Er alltids noe nytt å prøve - lære .

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Trodde jeg også var et "håpløst tilfelle". Mange års samliv og ekteskap uten orgasme. Likevel syntes jeg ikke at det var noe fattig sexliv - det går fint an å ha det gøy og deilig likevel!

Og så plutselig en vakker dag (eller natt), da jeg minst ventet det, så skjedde det. Kanskje fordi jeg hadde et så avslappet forhold, strevet slett ikke for å oppnå den orgasmen, prøvde ikke å tvinge det fram...

Tror det hadde noe med alder og erfaring å gjøre. Og ikke minst det å være avslappet og trygg på partneren. Og ikke å stresse...

Etter hvert har jeg funnet ut hva som funker for meg. Jeg kommer ikke under onanering, kun sammen med mannen min. Altså er mine følelser for ham absolutt en del av ligningen. 99% av orgasmene får jeg i en stilling - meg på topp, og jeg sørger for god friksjon mot skambenet og klitoris. Det er jeg som bestemmer tempoet og rytmen. Det går jo godt an å "varme opp" med andre stillinger, men jeg må passe på at han "holder seg" såpass lenge at jeg rekker å gjøre mitt :) Om vi går for en "kjappis" er det stillingen "min" som gjelder :) :) Heldigvis liker også han denne stillingen godt, fin utsikt sikkert :P

Mitt beste råd er å slappe av, nyte den sexen du har - også uten orgasmer. Om du er 20 år og ikke får orgasmer, eller om du har kun kortvarige forhold eller ONS... dette ordner seg nok med alder, erfaring og forpliktelse. Synes det blir altfor mye fokus på akkurat dette med orgasme, og mange føler nok et stort forventningspress som igjen er med på å komplisere prosessen. Nyt livet, og kanskje ligger det en ekstra belønning i vente i framtiden en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...