Gå til innhold

Kolmården Dyrepark


Gjest Bølla utlogget

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flere ganger! Kommer fra Sverige, Norrköping, så det har blitt mange søndagsturer til Kolmården. Giftet meg i kirken som ligger i dyreparken...

Skal dit i sommer sammen med datteren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Vi skal dit til sommeren med ungene. Har noen vært der?

Bor i Norge, men har vært der 3 ganger med ungene, og har planer om å reise dit igjen til sommeren.

Vi liker oss mao veldig godt der.

Det er et flott sted, en opplevelse!

Dyreparken er på en måte delt.

Du har den vanlige dyreparken med hovedinngang.

Utenfor hovedinngangen har du "Tropicariet" - Det MÅ besøkes!! Haier, slanger mm mm...

Så har du safariparken som du kjører gjennom med bil, og der har du løver, bjørner, ulver og andre dyr rett utenfor bilen.

For en følelse det var å ha en bjørn på 1 meters avstand.

(Det er lurt å ta turen i safariparken tidlig på dagen, når det åpner. i høysesongen kan det være flere timers kø for å komme inn der)

Så har du da Delfinariet, litt i utkant av parken, MÅ oppleves dette også. De har et kjempeflott delfinshow. Et litet tips, møt opp i god tid til dette showet som går flere ganger hver dag, prøv å få plass lengst fram ved vannet. Mine unger synes i hvertfall det er artig når delfinene svømmer rett forbi og spruter vann på oss :-)

Er det noe du lurer på, bare spør.

NB, det holder ikke med bare en dag, vi må alltid bruke to dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:-)

Vi har satt av 2 dager der. Skal bo på en campingplass 4 km unna. Ungene gleder seg veldig. Er det slike traller og få leid der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Takk for svar:-)

Vi har satt av 2 dager der. Skal bo på en campingplass 4 km unna. Ungene gleder seg veldig. Er det slike traller og få leid der?

jepp, finnes traller, eller kjerrer.

men.... jeg synes de kan bli tunge å dra. det er en del oppover/nedoverbakker i parken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...