Gjest FRØKENgjest Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har godt på pilla i snart et halvt år. å alt ok. nå begynte jeg plutselig å blø på pille nr 11. å blør fortsatt på pille 14. hva skjer? kan kroppen bare bestemme seg for å skifte syklus i miduen av brette? hva skjer når jeg kommer til sukkerpillene da. vil jeg fortsette å ha mensen da? hm.. kroppen er underlig..
Saeria Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Har du gått uten blødning mellom i et halvt år? Da er det nemlig stor fare for at man får mellomblødninger som det der.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Jeg gikk på mercilon som er en ppille med lavt hormoninnhold. Jeg fikk som regel mensen når jeg tok de sukkertablettene, men etter et halvt år så kunne jeg få mensen "når som helst". Slitsomt å aldri vite. Jeg følte at kroppen "overstyrte" pillene. Jeg fikk heller ikke mensen da brettet (de hvite pillene) mente at jeg skulle ha det. Mensen kom en gang i mnd den, men jeg visste aldri når og måtte hele tiden ha med meg tamponger i veska. Jeg la også på meg 3-4 kg og fikk kviser og ikke minst humørsvingninger. Etter å ha gått på ppiller i to år har jeg bestemt meg for å ikke ta dem lenger. Jeg prøvde første gang ppiller da jeg var 16 men brukte dem bare i et halvt år siden jeg fikk så voldsomme humørsvingninger. Etter det stolte jeg på de sikre periodene og det gikk helt fint. Nå prøvde jeg altså pillene igjen og følte virkelig at almentilstanden gikk VELDIG ned. (jeg er nå 30). Etter å ha sluttet med pillene så føler jeg meg lettere til sinns og i kroppen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå