Gå til innhold

Prestekrage sine skriblerier


Gjest prestekrage

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage

Sambo har reist på jobb. Kjedelig med 10 timersvakt på en søndag, men det blir det penger av...

Veslemor stuller rundt i stua her, mens jeg sitter å knotter på pc'n.

Sitter å tenker litt over det sambo sa før han dro. Om vi kanskje skulle flytte til Kristiansand ( hvor han skulle ta flytekniker skole)... Er både positiv og negativ. Flytte nå igjen??( altså til neste sommer) Det er jo minder enn en måned siden vi flyttet fra Nord Norge... Men igejn så åpner jo det for muligheten til å på lang sikt flytte utenlands for noen år (som er en stor drøm). Ikke er det neon hindring for min utdannelse heller. Faktisk bare fordeler med det...

Men så er det vesla da, er det bra for henne å flytte så mye? å bo i utlandet?

Hmm, blir nok mange timer med tenking fremover ( men been there done that før jeg....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei på deg!

Ville bare legge igjen en liten hilsen, og si velkommen som dagbokskriver. Enda en dagbok å følge med i :D

Mye flytting på dere om dagen? Det er ikke alltid like lett å skulle slå seg til ro et sted når man går inne med mange drømmer..

Men dere finner nok ut av det :wink:

Klem fra Angeleyes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan:)

velkommen som dagbokskriver!!!

om flytting, kanskje det ikke er så bra om man flytter mye om man har unger som går på skole... men før det er det vel ok?....bare mine tanker...

ha en flott søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Fredag 11.7

Dagbok?? Tror det i mitt tilfelle skulle hatt navnet ukebok...

Vel, sitter å er forbanna... Reiser på ferie om en uke, og sambo har fått 11000 for lite i lønn.... Får håpe at vi finner ut av det, vil ikke bruke så mye mer av pengene jeg arva nå...

Ellers har jeg fått vaska unna i dag. Til og med fått hengt opp to hyller og no andre greier som skulle opp på vegge.

Regner med at vi skal få reparert klesskapet mitt i kveld, slik at jeg kan få rydda inn klær.... Er drittlei av å bo i flytte-esker og poser...

Greit å finne igjen det jeg skal ha med til syden også.

I morgen skal jeg ut på byn... Gleder meg masse.

( men det kan jeg heller skrive om i etterkant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Søndag 13.

Må bare innrømme det, nå har jeg det herlig... Helt alene hjemme på dagtid!!! Emfi er hos besteforeldrene, sambo på jobb...

Og ikke er jeg fyllesjuk heller, trass i at det ble rimelig fuktig på byn i går.

Men så vanvittig morro...

På to-manns vorspiel med verdens beste venninne, mye fnis og latter (og selvfølgelig noen tårer)...

Så ut på byn... masse folk. Møtte "gjengen" på karaoken. Ble faktisk forsøkt sjekka opp 3 (!!!) ganger!!!! Skravla og sang til det stengte, spiste mat før vi paia taxi hjem. (måtte være vekkerklokke til sambo som reiste på jobb 4.30)...

Det er deilig å være hjemme igjen!!!

Men må begynne å fikse litt syden... Bare 4 dager til vi reiser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! Hørtes ut som en trivelig helg altså...

Og så vekker det så mange minner når du nevner to-manns vorspiel ...så lenge siden jeg har vært på et, men de er så utrolige koselige og man får så utrolig kontakt,..... jeg får vel ha et av dem snart jepp....

Søndagshilsen på en Søndags-Aften fra en Søndags-CeNedra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prestekrage

Mors hvile stund. Håper Vesla sovner... Har masse å gjøre men utsetter litt til... Må finne en bok til mamma...

Være hjemme dag. Hente (forhåpentlig vis) dvd spillern i dag, så da blir det film i kveld. Bør vel starte med pakking også...

nei, nå må jeg være streng med meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Tirsdag...

Neida. Ingen dvdspiller i dag heller. men nok en deilig dag på stranda..

Blir egentlig litt for mye på stranda i forhold til alt som skal gjøres før vi reiser til syden på torsdag...

*lover herved meg selv en "flink jente"dag i morgen...

Emfi sliter litt med varmen. Har faktisk akkurat sovna...

Shopping vask og pakk i morgen (godt mamma og pappa er bortreist, så har jeg to vaskemaskiner og en tørketrommel.

(uff dårlig samvittighet for alt som bør gjøres)

Men reker smakte nydelig forrann tv'n...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest prestekrage

Lørdag 26/7

Vel hjemme fra Bulgaria, Hadde det helt fantastisk. Steikende sol hele uka, mellom 35-40 grader hver dag. Enesta som ble litt slitsomt var sambos familie... (men det var jo ikke akkurat uventet).

Prisene i Bulagaria er jo definitivt ikke noe å klage på. Kjøpe en kartong sigaretter til 38.-. Betalte ca 10.- pr halv liter...

'

Herlig...

Ser forresten ut til at værgudene har stått oss bi også. Skal jo ha grillfest på stranda med klassen fra Barneskolen i dag. Herregud; det er i alle fall 10 år siden jeg så flere av de...

Skal bli kjempe morro. Tar med ei faske vin tror jeg. Må huske grillmat også ( har en lei tendens til å glemme sånn--- liker vel ikke så mye grillmat)---

Vel,må rydde og vaske litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

søndag 27:7

Har bare et ord for gårsdagens grillfest: Fiasko....

Men dro på byn å hadde det kjempegøy allikevell.

Lillesøster var barnevakt ettersom smabo har jobbehelg.

Sløvehjemme- dag i dag. Eneste palnlagte tur ut er på kiosken etter snop...

Vel, har ei som rive meg i buskebeiner, så jeg får vel slutteav...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Søndag 27/7

Må bare ha det på trykk. har endelig hat en kjempe rydde aksjon på soverommet. Så herlig å ha det unnagjort. Så nå må vi bare reparere klesskapet mitt, såå jeg får tatt det i bruk, å slipper å bo i esker lenger...

Prata med ei venninde i dag (mamman til V)... Hun er gravid!!!

Nå kommer sambo øyeblikkelig hjem fra jobb, har bare såvidt sett han siden vi kom hjem fra syden. han har faktisk noen fir dager til uka, så da får vi tilbragt litt tid sammen. I tillegg skal vi jo i bryllup til helgen... Blir kjempekoselig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest prestekrage

hjelp, kan noen skru av tiden for noen timer. Føler at alt bare flyr av gårde. skjer noe hele tiden.

Var i et fantastisk bryllup lørdag. Alt var så utrolig vellykket. Må huske å skrive en liten hilsen til bruden på bryllupssidene etterpå...

Bursdagsselskap på søndag. Tilvenning hos dagmamma mandag og tirsdag. Fikk også besøkt "oldemor" en tur...

Idag har det vært jobbleting (men endte ikke helt uventet på kafe med to venninder)... Må være flinkere i morgen.

Sambo har kveldsvakt, så tenkte at stua skulle få en vask...

Avslutter derfor her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prestekrage

koselig å få hilsen i dagboka si...

Har vært sprek i dag. Gikk hjem fra dagmammen etter å ha levert vesla. Fikk også vært innom aetat... Venter på at sambo skal få siste lønn fra gamle jobben ( for lommeboka begynner å bli skrikende tom)...

Sambo har kveldvakt i dag også, så i kveld blir det hjemmesidearbeid. Kanskje lillesøster kommer en tur???

hmmm, ser på siden av her jeg skriver, om ledigstilling som bryllupskoordinator. Hadde vært gøy, selv om de sikkert holder til i Oslo... Må ringe å sjekke etterpå... Begynner å bli passe lei av å gå hjemme å ikke ha egen intekt. Typisk meg... to måneder uten jobb og jeg er dritt lei... Vurderer kassa på rimi, hvis jeg ikke finner noe annet...

Vi får se...

Skriver mere seinere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Blir lite på nett for tiden. Mye som skjer. Har fått jobb, begynner på tirsdag. Lille gull storkoser seg hos dagmammaen.

Reiser til Odalen på besøk til helgen, men får først besøk av tremenning...

Har ikke tid til å skrive mere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest prestekrage

Dagen for den store panikken...

Hvorfor må noen legge på et år på alderen min hver gang vi kommer til den 3/2 på kalenderen???

Syns den kunne stoppet på 23 jeg.... Men nei da, også i år er jeg enda et år lengre unna... Blir trøste- spising av bløtekake dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...