Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Reidar_*
Skrevet

Hva er det som skjer? Jeg stiller meg ofte spørsmålet når jeg rusler forbi mcdonalds, fagre unge jenter sitter å propper i seg raskt føde. Jenter i slutten av tenårene som kroppen er i ferd med å legge seg utover buksa, en ring med fett ansamlet i nedre mageregion er i ferd med å sprenge garderoben. Hvorfor gjør de dette mot seg selv? En sunn frisk kropp transformeres iløpet av noen få år til en feit dissende klump av fett.

Gjennomsnittvekten på jenter har eksplodert de siste årene, hvorfor skjer dette? Hvor ble det av jentene med sunt kosthold? Det er da heller faen meg ingen som kan lage mat lenger heller! Feminisme kalles det, skal da faen meg ikke stå ved kjøkkenbenken jeg! Neivel, men å ete deg smellfeit på mcdonalds, det er feminisme det?

Stakkars menn som er så uheldig å finne seg en av disse jentene med stort gap og inaktivt liv. Hva er det de får servert om kvelden? Kler av dama og får fett! Hva er det for noe å servere mannen sin? Fett!

Så når de har dusjet om kvelden, er du fet så svetter du jo mye, så da må du dusje hver dag, morgen og kveld. Så når du da titter ned på kroppen din, puppa, magen, rompa og lår, alt du ser er fett dekket med hud. Fett, hva faen tenker du da? Fett, hva skjedde egentlig, inne i hodet mitt er jeg fortsatt 17 og hadde det utgangspunktet, nå, 3 år senere. Fett!

Det er synd, men det er bare å erkjenne det, jenter i dag er transformert til vraltende hvalrosser, kledt i svart, ølfete ekle monster som tror de er frigjorte, frigjorte av fett, fett og atter fett!

Glad jeg har en dame som kan lage maten fra bunnen av og forstår verdien av det, hun åpner jeg døra for, hun er min dronning, tynn some en sild og sterk som en bjørn, kan løpe opp Galdøpiggen med oppakning i en alder av 35. Dama si det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er det som skjer? Jeg stiller meg ofte spørsmålet når jeg rusler forbi mcdonalds, fagre unge jenter sitter å propper i seg raskt føde. Jenter i slutten av tenårene som kroppen er i ferd med å legge seg utover buksa, en ring med fett ansamlet i nedre mageregion er i ferd med å sprenge garderoben. Hvorfor gjør de dette mot seg selv? En sunn frisk kropp transformeres iløpet av noen få år til en feit dissende klump av fett.

Gjennomsnittvekten på jenter har eksplodert de siste årene, hvorfor skjer dette? Hvor ble det av jentene med sunt kosthold? Det er da heller faen meg ingen som kan lage mat lenger heller! Feminisme kalles det, skal da faen meg ikke stå ved kjøkkenbenken jeg! Neivel, men å ete deg smellfeit på mcdonalds, det er feminisme det?

Stakkars menn som er så uheldig å finne seg en av disse jentene med stort gap og inaktivt liv. Hva er det de får servert om kvelden? Kler av dama og får fett! Hva er det for noe å servere mannen sin? Fett!

Så når de har dusjet om kvelden, er du fet så svetter du jo mye, så da må du dusje hver dag, morgen og kveld. Så når du da titter ned på kroppen din, puppa, magen, rompa og lår, alt du ser er fett dekket med hud. Fett, hva faen tenker du da? Fett, hva skjedde egentlig, inne i hodet mitt er jeg fortsatt 17 og hadde det utgangspunktet, nå, 3 år senere. Fett!

Det er synd, men det er bare å erkjenne det, jenter i dag er transformert til vraltende hvalrosser, kledt i svart, ølfete ekle monster som tror de er frigjorte, frigjorte av fett, fett og atter fett!

Glad jeg har en dame som kan lage maten fra bunnen av og forstår verdien av det, hun åpner jeg døra for, hun er min dronning, tynn some en sild og sterk som en bjørn, kan løpe opp Galdøpiggen med oppakning i en alder av 35. Dama si det!

hyggelig innlegg må jeg si.

men nokså enig med deg. damene for 20 år siden hadde mye flottere former og kropper enn oss i dag. men sånn har nå verden blitt. vi dytter i oss det vi måtte ønske uten å bry oss. men nå synes jeg ikke dette bare gjelder oss damer da men også mannfolka! men ikke dra alle under en kam. jeg gikk opp en god del i vekt i 12års alderen og trøkte i meg det jeg måtte ønske å spise uten å tenke. nå i dag skulle jeg ønske noen stoppet meg. for fettet blir jeg faen ikke kvitt. jeg spiser sundt og skeier kanskje ut en gang i mnd med junk food og trening er noe jeg tar seriøst men ikke vil det av. har til og med vurdert fettsuging fordi jeg er så utrolig ukomfertabel med meg selv.

men at unge kvinner begynner å likne mer og mer på smulteringer kan vi også gi en stor takk til foreldrene for! gode matvaner fra barndommen har mye å si på videre kosthold!

Skrevet

Hva er problemet ditt Reidar, det eneste du gulper opp på KG er hvor fæle jenter er. Alenemødre, og jenter som spiser på mcDonalds, og gudene vet hva mer. Det er like mange feite gutter som smatter i seg usunn mat, og det er nok mange mennesker av begge kjønn som generellt gjør og sier mye mange er uenig i.

Poenget er at man kanskje skal la være å bry seg så fordømt mye om hva alle andre gjør "feil" hele tida, og heller passe på seg sjøl. Hvis du ble stillt ut foran en forsamling, hvor vi fikk se alt ved deg, både inni og utenpå, så hadde vi sikkert funnet mange "feil" ved deg også.

Fei for egen dør og la folk folk få spise burgern sin, ha ONS. Det går da virkelig ikke ut over ditt liv.

Skrevet
Hva er problemet ditt Reidar, det eneste du gulper opp på KG er hvor fæle jenter er. Alenemødre, og jenter som spiser på mcDonalds, og gudene vet hva mer. Det er like mange feite gutter som smatter i seg usunn mat, og det er nok mange mennesker av begge kjønn som generellt gjør og sier mye mange er uenig i.

Poenget er at man kanskje skal la være å bry seg så fordømt mye om hva alle andre gjør "feil" hele tida, og heller passe på seg sjøl. Hvis du ble stillt ut foran en forsamling, hvor vi fikk se alt ved deg, både inni og utenpå, så hadde vi sikkert funnet mange "feil" ved deg også.

Fei for egen dør og la folk folk få spise burgern sin, ha ONS. Det går da virkelig ikke ut over ditt liv.

:klappe:

Skrevet

Du vil ha en dame som kan løpe opp Galhøpiggen med oppakning. Jeg tror de fleste andre gutter og menn ser etter andre verdier når de velger hvem de skal tilbringe livet sitt sammen med.

Du har rett i det du sier om at man skal passe på seg selv og ikke stappe i seg masse junk food, men måten du fremstiller det på er så til de grader generalisert og uten nyanser at det er vanskelig å ta deg seriøst. Og dette med at kroppsvekten har økt de siste tiårene er et fenomen som gjelder både gutter og jenter. Ikke kun jenter i tenårene.

Gjest Gjest
Skrevet

Huff, denne likestillingen. Hva blir det neste?

Gjest Gjest
Skrevet
men nokså enig med deg. damene for 20 år siden hadde mye flottere former og kropper enn oss i dag. men sånn har nå verden blitt.

Jeg synes det er leit at "å ha former" i dag er synonymt med å være overvektig. Det betyr jo egentlig at man er normalvektig/slank, men har definert rumpe og en viss størrelse på brystene.

Skrevet

:enig:

Gjest pastaa
Skrevet

Ja, hjelp hva skjer?

Det er fremdeles større andel overvektige menn i Norge enn kvinner.

Denne feminismen altså.

Gjest reidar reiser snart....
Skrevet

Reidar, jeg syns du skal holde deg til din perfekte dame, kose deg med henne og ikke henge deg så mye opp i alle de andre fæle damene her i landet... For jeg skjønner egentlig ikke hensikten med å spre edder og galle utover enslige mødre og feite jenter, og horete norske damer når du er så fornøyd med den dama du har fått deg, eller er du egentlig ikke så fornøyd? Ville du egentlig hatt noen av de andre, men så fikk du dem ikke og derfor har du lagt dem for hat?

Vær fornøyd med det du har, bruk tiden på henne i stedet for å klabbe løs på tastaturet i indignasjon.

Gjest Heloise
Skrevet
Hva er det som skjer? Jeg stiller meg ofte spørsmålet når jeg rusler forbi ....

De feter seg opp slik at de ikke skal få deg etter seg. De vil ha litt mer skikkelige mannfolk enn deg, skjønner'u. Dummen, det burde du ha skjønt vel.... :filer:

Gjest Ulva35
Skrevet

Flott innlegg :tommelopp:

Skrevet

Reidar, Reidar, Reidar...

Veit ikke heilt hvor jeg skal begynne.. Først må jeg si meg enig med de som sier at fedmeproblemet gjelder både kvinner og menn. Er ikke kun kvinner som spiser mer usunt og beveger seg mindre..

Såh.. Har du tenkt på at noen av de jentene du ser rundt omkring som er overvektige faktisk kan være genetisk disponert for overvekt? Og har du tenkt tanken på at vi faktisk kan være fornøyd med hvordan vi ser ut selv om man har noen kg for mye på kroppen?

Jeg er selv overvektig.. jeg ser ikke på meg selv som et berg full av fett! Jeg trener 4-5 ganger i uka, spiser sunt (fast food kanskje en 2-3 ganger i året), lager maten fra bunnen av og elsker friluftslivet! Men allikevel.. så har jeg noen kg for mye.. Helt siden jeg var 12 har jeg slitt med overvekt og gjort alt mulig for å prøve å holde vekta nede.. Men no such luck.. Men allikevel har jeg klart å kapre en fantastisk fyr! En som elsker meg slik jeg er.. :) jeg er heldig som har funnet han..

Jeg er også heldig som har god selvtillit og ikke lar hva andre synes om utseendet mitt påvirke meg. Jeg vet at jeg har en fantastisk personlighet (håper jeg ikke virker overlegen for å si d) og at de som er interessert i å bli kjent med meg ikke vil dømme meg for utseendet mitt. De som ikke klarer å se forbi utseendet mitt... veeeel... synd for dem :)

Skrevet

"Reidar reiser snart" :ler:

Gjest Miley
Skrevet

Jeg klarer ikke ta menn som må banne for å understreke et poeng seriøst.

Gjest Gjest
Skrevet

Det står da mannen fritt for å takke nei hvis han ikke er interessert i det du kaller fete damer. Selv har jeg lite fett, men tro det eller ei, det er ikke drømmen til ALLE menn, det heller.

Anbefaler deg at du forsøker å irritere deg mindre over at andre ikke lever for å være estetiske for deg.

Gjest Gjest_Reidar_*
Skrevet

Ja skyt meg, jeg bare beskriver det jeg ser.

I dag virker som at unge jenter flest driter i hva de har kropp til og hva de ikke har kropp til. Jeg blir kvalm når jeg ser jenter skvise de litt dvaske McDonalds-magene sine inn i altfor trange Miss Sixty-bukser. Valkene henger over bukselinningen og det hele blir komplimentert av en altfor kort og trang topp for å understreke at innehaveren av denne habitten er både usunn og småfeit. Hvor kommer denne klesmoralen fra? Den er jo direkte ekkel!

Dette er virkelig ikke noe som opptar meg veldig, jeg mener, i den store sammenhengen er det jo helt meningsløst å hisse seg opp over at store deler av jentene i dag ikke kan kle seg, men jeg synes det er en så merkelig trend.

Med all kroppsfikseringen skulle man tro at det hadde vært sosial død å vise frem den kvalme bleikfeite valken som henger over buksa. Eller gir unge jenter i dag faen i hvordan de ser ut? Jeg har vanskelig for å tro det.

Det eneste jeg kan komme frem til at jenter flest tror dette ser bra ut og hvordan i all verden har de kommet til den konklusjonen? Sammenligner de seg med sine jevnaldrende og like dvaske venninner kanskje?

Misforstå ikke, jeg har ikke noe problem med motebildet i dag, hoftebukser og korte topper ser utrolig bra ut på de jentene som har kropper til det, men på dem alene. På alle andre er det en skikkelig jævlig.

Er det for mye forlangt å forvente at jenter skal greie å kjøpe klær som passer, hæ? Beklager altså, men jeg har ingen interesse av å se fettet deres jenter, vennligst dekk det til!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...