Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Hvis jeg tenker meg om har de fleste av mine kamerater eller i omgangskretsen en eller flere ganger i livet kjøpt sex. Mitt spørsmål er om noen av kvinnene her inne har kjøpt sex eller kjenner kvinner som har gjort det?
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Nei og nei. Jeg tror aldri jeg vil kjenne noen heller, for damer kjøper sjeldent sex. Hvordan bli opphisset når man vet at den som gir deg sex egentlig ikke finnes det grann kåt, og bare gir deg sex fordi du betaler vedkommende for det?? Jeg som kvinne kan ikke tennes av slike ting. Tror ikke andre damer tennes av slike virkeligheter heller. Mens menn derimot.....Men dere om det..
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Har aldri tenkt over det en gang, faktisk! Så svaret er nei - ikke kjenner jeg noen heller. Og hvorfor kjøpe sex, når det ikke er noe problem å få det gratis hvis man ønsker det?
Gjest StockDama Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Har spandert middag på en jeg hadde sex med, og noen av ekstremistene her mener det er kjøp av sex. I så tilfellet, ja =p
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Er ikke nødvendig, er bare å ta seg en tur på byen og de trygler deg om å få bli med hjem.
galskap Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Er ikke nødvendig, er bare å ta seg en tur på byen og de trygler deg om å få bli med hjem. enig:P hvorfor betale for noe du får gratis?
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 enig:P hvorfor betale for noe du får gratis? Nettopp;) kan velge og vrake fra øverste hylle av despo menn som tror de kan lure meg til sengs, stakkars folk.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Nettopp;) kan velge og vrake fra øverste hylle av despo menn som tror de kan lure meg til sengs, stakkars folk. Må legge til at de er mer spennende hvis de er ærlige, da kan jeg tom vurdere det en gang annen hvert år som singel.
Gjest gjest kvinne Skrevet 7. mars 2009 #9 Skrevet 7. mars 2009 Hvis jeg tenker meg om har de fleste av mine kamerater eller i omgangskretsen en eller flere ganger i livet kjøpt sex. Mitt spørsmål er om noen av kvinnene her inne har kjøpt sex eller kjenner kvinner som har gjort det? Jeg har aldri trengt å kjøpe menn - de er jo gratis alle sammen ! Aldri manglet tilbud .Men - om det var tilgjengelighet og lett å kjøpe en mann kunn for en natt helt diskre - så hadde det vært spennende å prøve- om det var et seriøst byrå som leide en slik ut og jeg kunne selv velge blant flere forskjellige menn - og de var 100 % til å stole på osv ! Rengner med en slik mann som velger en slik jobb - er egnet til den også .Tanken er spennende og litt pirrende faktisk ! Er jo alltid det med en fremmend mann . Men han måtte tenne på meg selvsagt - ellers ville det ikke blitt noen bra opplevelse .Nei - er nok BEST å sjekke opp en mann selv . For gjensidig tenning må være der - ellers blir det kjedlig .Men menn kan absolutt være en salgsvare de også . Er garantert noen som vil kjøpe dem for en natt eller fler . Leste om en norsk mann som faktisk levde av å ha betalt sex med kvinner .Så det finns . Er bare ikke slike tilbud til kvinner . Derfor så uvanlig .
Lykka Skrevet 7. mars 2009 #11 Skrevet 7. mars 2009 Nei og nei. Jeg tror aldri jeg vil kjenne noen heller, for damer kjøper sjeldent sex. Hvordan bli opphisset når man vet at den som gir deg sex egentlig ikke finnes det grann kåt, og bare gir deg sex fordi du betaler vedkommende for det?? Jeg som kvinne kan ikke tennes av slike ting. Tror ikke andre damer tennes av slike virkeligheter heller. Mens menn derimot.....Men dere om det.. Må si meg enig med deg ja.
Gjest Flere ganger Skrevet 7. mars 2009 #12 Skrevet 7. mars 2009 Jeg har kjøpt sex flere ganger. Alle gangene har jeg gjort det på mitt faste feriested i Caribien. Opplegget er at jeg avtaler på forhånd når jeg kommer, og min "venn" blir da min faste elsker i de ukene jeg tilbringer der. Jeg betaler en fast sum per uke pluss alle utgifter til mat o.s.v. Min faste elsker er "proff" og jeg er trygg i forhold til diskresjon og sykdommer m.m. Jeg har også forsøkt norske "proffer", men jeg finner det for risikabelt i forhold til å bli oppdaget av mann og familie. Derfor er disse ferieturene spesielt egnet til disse eventyrene mine. For øvrig reiser jeg alltid sammen med en venninne som kjører samme opplegget.
Gjest Flere ganger Skrevet 7. mars 2009 #13 Skrevet 7. mars 2009 Ellers må jeg bare tilføye at det er ufattelig naivt å tro at kvinner ikke kjøper sex. Dessuten er det fordomsfullt mot menn å påstå at det kun er menn som driver denne svært stigmatiserte trafikken. Men for meg passer det jo utmerket at kvinner ikke sees på som mulige kjøpere av sex. Det gir meg større spillerom og mulighet til å forsette i forhold til behovene mine.
Anglofil Skrevet 7. mars 2009 #14 Skrevet 7. mars 2009 Nei, aldri, og ikke kunne jeg tenkt meg det heller. Jeg har en kjæreste, og foretrekker han. Mvh Yvonne
Gjest Celina Skrevet 7. mars 2009 #15 Skrevet 7. mars 2009 Nei. Kjøp av sex er usmakelig og moralsk forkastelig. Hilsen Ottar
Gjest kai Skrevet 7. mars 2009 #16 Skrevet 7. mars 2009 enig:P hvorfor betale for noe du får gratis? He he det er jo ett slags kjøp da, du betaler i naturalia. Kanskje litt typisk kvinnfolk gjør seg litt bedre enn de er.
Bambimor Skrevet 7. mars 2009 #17 Skrevet 7. mars 2009 Det er vel stort sett tragiske menn som ikke får seg pene damer som kjøper sex!
Gjest Elfrida Skrevet 7. mars 2009 #18 Skrevet 7. mars 2009 He he det er jo ett slags kjøp da, du betaler i naturalia. Kanskje litt typisk kvinnfolk gjør seg litt bedre enn de er.Det var nytt for meg at prostituerte tar betalt i naturalia. For å svar på spørsmålet så kunne det ikke ramle meg inn å ha sex med noen som bare gjør det fordi jeg betaler.
Helene Skrevet 7. mars 2009 #19 Skrevet 7. mars 2009 Er ikke nødvendig, er bare å ta seg en tur på byen og de trygler deg om å få bli med hjem. enig:P hvorfor betale for noe du får gratis? Nettopp;) kan velge og vrake fra øverste hylle av despo menn som tror de kan lure meg til sengs, stakkars folk. Hvorfor kjøpe sex når man kan få det gratis?
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #20 Skrevet 7. mars 2009 Ellers må jeg bare tilføye at det er ufattelig naivt å tro at kvinner ikke kjøper sex. Dessuten er det fordomsfullt mot menn å påstå at det kun er menn som driver denne svært stigmatiserte trafikken. Men for meg passer det jo utmerket at kvinner ikke sees på som mulige kjøpere av sex. Det gir meg større spillerom og mulighet til å forsette i forhold til behovene mine. Det er en grunn til at markedet av menn som selger seg er en brøkdel av markedet av kvinner som selger seg. Tilbud vs etterspørsel vet du. Jeg er ikke naiv og tror definitivt(vet) at noen kvinner kjøper sex. Men det er likevel svært svært få. De fleste norske menn som selger seg selger seg dessuten hovedsakelig til andre menn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå