mingle Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Det er ikke så lett å søke om det på internett synes jeg. Vet noen hvordan man for eksempel kan få tak i en strykekvartett eller jazzpianist (eller hva som helst annet, for den saks skyld)? Tips mottas med takk!
ashera Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Hvor bor du? I de større byene er det bookingbyråer som har artister av ulige sjangre i stallen. Har du en musikkutdanningsinstitusjon i nærheten, er det ofte flinke studenter der som tar på seg spillejobber.
Lilly-L Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Eller, hvis dere skal ha kirkevielse, kan du høre med organisten dere skal ha. De har ofte et kontaktnett bestående av musikkfolk. Enten det er strykere, trompetister eller jazz-musikere osv. Organisten kan da sette dere i kontakt med dem.
mingle Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2009 Å! Takk for svar! Jeg bor nær Stavanger, og der er det jo to musikk VGS og et konservatorium. Har ikke tenkt på det før, men det er jo en god idé!
Gjest Wind Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Å! Takk for svar! Jeg bor nær Stavanger, og der er det jo to musikk VGS og et konservatorium. Har ikke tenkt på det før, men det er jo en god idé! Kulturskoler kan også ha flinke folk! Evt. lærere på både musikklinje, og kulturskole. Definitivt noe å sjekke ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå