Gå til innhold

facebook

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har du gjort det??

Jeg gjorde det i dag, sletta en venn..eller hun var vel egenltig ikke nå særlig venn å ha....var det stygt gjort synes dere?

Og jeg har ignorert venneforespørsler, rett og slett fordi jeg ikke kjenner vedkommende eller fordi jeg mener at dem ikke er nå bra mennesker å ha i livet mitt....

Hva gjør dere?? Er jeg ufin eller er det greit?

Videoannonse
Annonse
Gjest Miley
Skrevet

Jeg sletter som jeg føler for. Er folk så fintfølende at de ikke tåler bli slettet fra en venneliste på facebook burde de tilbringe mer tid IRL.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg sletter som jeg føler for. Er folk så fintfølende at de ikke tåler bli slettet fra en venneliste på facebook burde de tilbringe mer tid IRL.

Enig...men for å gjøre saken litt mer komplisert, så sletta jeg søstra til mannen min.....var vel kansje ikke det smarteste trekket jeg har gjort;)

Gjest Gjest
Skrevet

He he, skulle ønsket jeg hadde turt å gjort det samme!! Da hadde jeg sletta henne hundre ganger og til og med vekk fra livet mitt!¨

Fæl er hun!

Beundrer deg :-)

Skrevet

Jeg har slettet flere stykker, og ignorert flere også. Vil ikke ha noen der, som jeg ikke ønsker kontakt med i det hele tatt. Vil heller ikke ha folk der, som bare skal ha flest mulig venner der inne.

Jeg har heller ikke noe problem med å forklare meg, om de skulle spørre om årsaken.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
He he, skulle ønsket jeg hadde turt å gjort det samme!! Da hadde jeg sletta henne hundre ganger og til og med vekk fra livet mitt!¨

Fæl er hun!

Beundrer deg :-)

Takk;)

Men hun er ikke nå bra menneske, så jeg fatter ikke hvorfor jeg skal ha henne hverken i livet litt eller på facebook...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg har slettet flere stykker, og ignorert flere også. Vil ikke ha noen der, som jeg ikke ønsker kontakt med i det hele tatt. Vil heller ikke ha folk der, som bare skal ha flest mulig venner der inne.

Jeg har heller ikke noe problem med å forklare meg, om de skulle spørre om årsaken.

Nei forklaringa min er grei den, kjærringa er rett og slett ond;)..pluss på en gigantisk dose Egoist, og vips dær har du henne....

Gjest LanaLane
Skrevet

Jeg adder alle som legger meg til(med mindre jeg virkelig ikke liker dem) og tar en opprydding en gang i måneden eller så. Ingen som har reagert til nå, men jeg har heller ikke slettet noen jeg har snakket med det siste året.

Gjest Gjest
Skrevet
Har du gjort det??

Jeg gjorde det i dag, sletta en venn..eller hun var vel egenltig ikke nå særlig venn å ha....var det stygt gjort synes dere?

Og jeg har ignorert venneforespørsler, rett og slett fordi jeg ikke kjenner vedkommende eller fordi jeg mener at dem ikke er nå bra mennesker å ha i livet mitt....

Hva gjør dere?? Er jeg ufin eller er det greit?

Dette er greit og lovlig. Jeg får stadig forespørsler,men overser alle sammen.

Jeg ser ikke behovet å være der. Tror mange ikke tenker over hva dette er,men det vil de om noen år.

Ikke sikkert en vil være bekjent med det man skrev som ungdom i 40 årsalder.

Og hva folk skriver,legger ut bilder.....mange skal få angre

Skrevet

Nei, jeg har ikke det. Har ikke hatt behov for det ennå :)

Er folk så fintfølende at de ikke tåler bli slettet fra en venneliste på facebook burde de tilbringe mer tid IRL.

Så alt som skjer på Facebook tells ikke IRL? Om en god venn hadde slettet meg på Facebook, så hadde jeg faktisk reagert, da det sannsynligvis hadde betydd at noe var galt mellom oss IRL også.

Gjest Jente38
Skrevet

Jeg er helt enig med Piper. Jeg gjør det samme selv!

Gjest Charming
Skrevet

Jeg har bare lagt til og godtatt folk i hytt og pine siden jeg fikk Facebook. Men her for to ukers tid siden bladde jeg gjennom samtlige på vennelisten, og slettet vel godt og vel hundre stykker. Mye folk jeg bare har møtt en sjelden gang eller så osv. Ser ikke noen grunn til å ha de på facebooken min da.

Skrevet

Jeg legger bare selv til folk jeg ønsker å ha på listen. Men jeg har akseptert forespørsler fra bekjente som jeg ikke selv ville lagt til. Så lenge jeg vet hvem de er, vil jeg ikke avslå, selv om det er et så diffust bekjentskap som en jeg gikk på ungdomsskolen med.

Har nok blitt mer kritisk med tiden også, ettersom vennelisten begynner å bli uoversiktelig lang.

Skrevet

Jeg har aldri slettet venner, men har valgt å ikke legge noen til.

Skrevet

Jeg tok en opprydning nå, og slettet noen. Folk jeg ikke har noe kontakt med, og heller ikke er nysgjerrig på hva holder på med ;)

Jeg har avvist kanskje 4-5 personer som jeg virkelig ikke har kjent, men ellers har jeg lagt til alle jeg vet hvem er.

Gjest LanaLane
Skrevet
Jeg tok en opprydning nå, og slettet noen. Folk jeg ikke har noe kontakt med, og heller ikke er nysgjerrig på hva holder på med ;)

Jeg har avvist kanskje 4-5 personer som jeg virkelig ikke har kjent, men ellers har jeg lagt til alle jeg vet hvem er.

Hadde du avvist meg da? :P

Skrevet

Jeg har ikke slettet noen fra Facebook, men jeg takker nei på venneforespørsler fra folk jeg ikke kjenner.

Hvis en venninne eller en i familien min hadde slettet meg fra Facebook hadde jeg sannsynligvis lurt på hvorfor.

Skrevet

Synes det er litt frekt, jeg da. Skjønner ikke hvorfor man skal slette noen når man heller kan begrense hva slags info de kan se.

Når det er sagt, så legger jeg ikke til folk jeg ikke vet hvem er.

Gjest Gjest
Skrevet

Ble slettet av en mann jeg.. som jeg ikke ville ha, han ble visst sur

Gjest virvelvind
Skrevet

Den eneste jeg har slettet (før jeg tømte profilen min og slettet alt) er siste eksen min. Han behandlet meg såppas dårlig at jeg ikke så noen grunn til å ha ham på vennelisten min. Den var forbeholdt venner og generellt mennesker jeg liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...