Gå til innhold

Hotell i Dublin


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Det jeg finner av hoteller i Dublin er enten skrekkelig dyrt eller skrekkelig usentralt:) Noen anbefalinger til hoteller som ligger noenlunde sentralt, og ikke er knalldyrt? Jeg trenger overhodet ikke noen fancy greier, bare et helt kurant sted. Det eneste kravet er eget bad og ikke sovesal:) Skal reise sammen med kjæresten, så det blir litt uromantisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Amelie_*

Bodde på Premier Academy Plaza Hotel i Dublin. Helt ok, veldig sentralt. Og bare 700-800 kroner natta. Dublin er egentlig ganske rimelig mtp overnatting, så det bør være mye billig og bra å velge i.

Ellers anbefaler jeg sidene www.booking.com/www.hotell.com/www.all-hotels.com. Og særlig www.tripadvisor.com. Sistnevne bruker jeg alltid til å lese hva andre mener om hotellet før jeg booker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bodde på Jury's Inn. Vi gikk overalt, og selv om jeg ikke husker prisen, så var det ikke mer enn 1000-lappen for et tremannsrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ikke velg Celtic Lodge. Jeg bodde der, og det var veldig bråkete, pga at det lå rett over en pub. Det var egentlig grunnen til at jeg valgte stedet, fordi jeg liker live musikk, og tenkte at det kunne være sjarmerende. Det jeg ikke tenkte på var at røykeloven har kommet dit, og utpå kvelden sto det konstant et tjuetalls fulle irer og ropte i munnen på hverandre mens de var ute og røyket.

Muligens går det bra å bo der hvis man ber om å få et rom på øverste etasje, lengst mulig unna gateplan.

Men det var veldig sentralt, og billig (ca 400 kr per natt for enkeltrom). Og litt shabby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...