Gå til innhold

Han vasker ikke penis hver dag

Fremhevede innlegg

Skrevet
For mye såpe burde han heller ikke bruke, da kan en være så heldig å anskaffe seg smegma, eller kukost som det så pent kalles. Såpe ødelegger PHen i underlivet, med mindre det er en såpe som er spesielt for underliv da(:

Dette er veldig riktig. Min eks hadde det samme problemet, det luktet direkte svette av pungen hans (den var i tillegg veldig svett), og det ødela mye for oss seksuellt (vel, det ødela for meg, for han var ikke klar over det). Problemet hans var at han vasket seg med vanlig såpe, samt han sov med trange boksere på. Jeg forsøkte å gi stikk om at det ikke var bra å sove med trange boksere, fordi luren må da få luft. Samt hvis man skal bruke såpe ved vask må man bruke såpe spesiellt beregnet på underliv.

Men svarene jeg fikk var alltid "det har da gått bra hittil, så hvorfor endre det?". Jeg fikk meg aldri til å si noe, jeg ante ikke hvordan jeg skulle si fra om noe sånt.

Jeg vet ikke om gutter også kan få bakterie-infeksjoner slik vi jenter gjør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mannfolk har det jo lett da, de trenger ikke å dusje'n engang, de kan bare slenge'n oppi vasken og skrubbe litt under springen.

:fnise:

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Men svarene jeg fikk var alltid "det har da gått bra hittil, så hvorfor endre det?". Jeg fikk meg aldri til å si noe, jeg ante ikke hvordan jeg skulle si fra om noe sånt.

Haha, jeg blir livredd hver gang jeg ser profilbildet ditt og så turte du ikke si i fra om det en gang. (Ok, jeg vet jo egentlig at du er ganske søt og hyggelig, men det bildet skremmer meg like mye hver gang likevel)

Er det bare jeg som er så ufølsom at jeg sier slikt rett ut? Ok, jeg sier ikke at han lukter vondt men at han må ta seg en dusj først om han vil ha noe slikt. Jeg kjøpte også annen såpe og sa at han ikke fikk lov til å bruke den gamle fordi det rett og slett ikke er sunnt.

Jeg sier også rett ut at han har dårlig ånde, eller trenger en dusj mer generellt. Huff, jeg er visst litt slem.

Prøver å tenke ut hvordan jeg selv hadde reagert om jeg fikk den beskjeden. Jeg hadde nok blitt litt lei meg, men nå tillater jeg heller ikke at noen går ned dit før jeg er nyvasket heller da.

Skrevet
Haha, jeg blir livredd hver gang jeg ser profilbildet ditt og så turte du ikke si i fra om det en gang. (Ok, jeg vet jo egentlig at du er ganske søt og hyggelig, men det bildet skremmer meg like mye hver gang likevel)

Haha, jeg er ikke så skummel ;)

Mjoda, jeg tør å si ifra om det meste, men når det gjelder ting som jeg vet vil såre andre så er jeg sikkert som de fleste andre litt mer nølende :)

Gjest Gjest
Skrevet
Haha, jeg er ikke så skummel ;)

Mjoda, jeg tør å si ifra om det meste, men når det gjelder ting som jeg vet vil såre andre så er jeg sikkert som de fleste andre litt mer nølende :)

Avataren din er fryktelig skremmende, det er jeg enig med forrige gjest i.

Den er psycho..

Jeg syns man skal si i fra til mannen når det lukter litt trengt der nede...hallo, det får jo enhver dame til å skygge unna med munnen. Æsj..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...