Gå til innhold

"Det blir en gang et bryllup"

mingle

Anbefalte innlegg

Litt tidlig ute, men :sjenert:

Jeg blir så veldig engasjert og inspirert av forumene, dagbøkene og all planleggingen som foregår her, at jeg må bare lage min egen bryllupsdagbok! Jeg håper at i alle fall noen vil komme innom for å se :engel:

Jeg (og han) er ganske ung(e), har vært sammen med i 4,5 år og forlovet siden september. Han bor "hjemme" og jeg studerer laaaangt borte :frown: men vi klarer oss.

Han kommer antakeligvis og studerer sammen med med til høsten :strix:

Jeg har ikke planlagt så veldig mye ennå egentlig, vi har ikke en gang satt av dato! Men jeg håper at det blir sommeren 2011. Og jeg er ganske relativt klar for å planlegge, som er noe av det beste jeg vet! Hihihi! Gleder med til å få til et drømmebryllup, og så har jeg god tid, og masse inspirasjon fra dere og andre steder som jeg bare ikke kan ta øynene fra :briller:

Jeg håper denne dagboken kan være en inspirasjonsdagbok der de som vil også kan komme med innspill og tips, og kommentere noen av mine valg.

MEN,

Foreløpig ser jeg for meg: et lite, eksklusivt (!), vakkert og musikalsk bryllup, utradisjonelt, relativt uformelt og med en laaaang oppdagelsesreise etterpå :rødme:

Ja, det blir en gang et bryllup! Og jeg skal være klar når det skjer :goodbye:

EDIT: LAGT TIL 8.MARS 09

LISTEN MIN

(takk for lånet alle bryllupsdagbokskrivere)

Tykk skrift: ferdig

Underlinjert skrift: under arbeid

I parentes: Usikkert om skal være med

Dato

Tidspunkt

Sted for vielsen

Vigsler

Inngangsmarsj

Utgangsmarsj

Musikk/musikere

Seremonipynt

Lokalet

Catering

Meny

Servise

Bryllupskake

Vin/annen drikke

Avec

Location for fotografering

Mottakelsen- Hva skjer

Mottakelsen- Hvem har ansvar

Brudekjole

Underskjørt

Undertøy

Sko

Strømper

Smykker

Hårpynt

Bestemme frisyre

Forlovere

Fotograf

(Toastmaster)

(Gaveåpnere)

Servitører

Bordpynt

Gjesteliste

Transport

Bestemme invitasjoner

Bestemme bordpynt

Bestemme bordkort

Bestemme bryllupskake

Bestemme brudebuketter

Bestemme frisør

Bestemme sminkør

Bestemme bryllupsreise

Sende invitasjoner

Bestille frisør

Bestille sminkør

Bestille brudebukett

Bestille blomster til lokalet

Bestille bryllupskake

Bestille rom til bryllupsnatt

Bestille bryllupsreise

Håhå! Her er det mye å henge fingra i! Jeg får se hvor glatt dette går etterhvert!

Endret av mingle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan jo legge til noen småting da. Jeg har jo til og med begynt å lage perm! Den skal jeg sende til min kjære (for å "lirke" ham med i planleggingen) og sende brev om hva som er nytt på bryllupsfronten etterhvert som det skjer noe! Og så må han sette inn i permen :)

I permen nå:

Masse reiseinspirasjon (Brasil, Karibia, Island, Thailand, USA, Australia, Sør-Afrika)

Fine brudekjoler: fra Cecilie Melli, Atelier V og Cymbeline ("Claire" og "Caprie")

Vielsesform: ikke kirkelig, kom gjerne med innspill. Noen ganger ønsker jeg bare å rømme langt vekk å gifte meg på en tropisk øy. Realiteten vil nok innebære borgerlig unitarisk vielse :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får prøve å komme meg litt frampå igjen! Hei alle sammen! Jeg er ganske ny her, men håper likevel noen kan titte innom en gang i ny og ne!

:velkommen: til min bryllupsdagbok!

Endret av mingle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...