Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2003 #1 Del Skrevet 5. juli 2003 I forbindelse men sex har jeg hørt om noe som kalles utblokking. Det jeg lurer på er hva er det? Trulte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 5. juli 2003 #2 Del Skrevet 5. juli 2003 Når man har kjøpt sko som er litt trange i forhold til formen på foten, kan man blokke de ut i den retningen man vil. Derfor konkluderer jeg at utblokking under temaet seksualitet er å blokke ut valgte kroppsåpning så den passer til legemet som skal inn der, ved å legge press over tid der. Hjalp det? :D Du skal alltids få et svar, men det er ikke noen garanti for at det er det riktige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mossedusten Skrevet 5. juli 2003 #3 Del Skrevet 5. juli 2003 Lillebråka! -jaggu er du ute etter spetakkel i dag også..!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. juli 2003 #4 Del Skrevet 5. juli 2003 Du skal alltids få et svar, men det er ikke noen garanti for at det er det riktige.. .. eller som jeg alltid ble fortalt av min far..: du vil alltid få et svar, men det er ikke sikkert det er det svaret du vil ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarlyset Skrevet 5. juli 2003 #5 Del Skrevet 5. juli 2003 Denne noe folkelige betegnelsen er nok myntet på hva "Veslebråka" sikter til. Å bruke sko som metafor var igrunnen meget godt illustrerende. Vi mennesker er jo ulikt skapt anatomisk sett, og videre er vi jo høyst ulike når det kommer til hva vi liker. Noen vil like å få "mye" inn i seg, andre er mer moderate sånn sett. Dette gjelder både menn og kvinner, og nytelsesaspektet vil være forskjellig alt etter hvem man spør. Selv synes jeg det er meget opphissende og deilig med "rumpegodt", og bruker et visst antall fingre derinne, avhengig av situasjon, opphisselse og tid. Ikke minst tid er viktig, siden det kan gå lang tid før "hullet" utvider seg stilstrekkelig. Men at dette skal ha noen varig innflytelse på anatomien min, kjenner jeg ikke til. Er like trang neste gang jeg prøver, og de av begge kjønn jeg har snakket med, sier det samme. :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mossefjompen Skrevet 7. juli 2003 #6 Del Skrevet 7. juli 2003 Mao er smaken som baken; både liten og stor. Godnatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå