Gjest Grafica Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Bestemt meg for å faktisk BRUKE blenderen vår litt... Så har planer om å begynne å lage endel smoothies, særlig til frokost og slikt. Men jeg vil ikke ha youghurt oppi og banan tåler jeg ikke. Finner veldig få oppskrifter uten noen av de to! Så alle oppskrifter og forslag taes imot med STOR takk :D PS: Kan heller ikke spise kiwi og pære.
Whitechick Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Jeg bruker å ta fryste jordbær, splenda (søtningstoff i gul oboy lignende pakke) og gøy saft! kjempegodt. Liker ikke den så bløt så tar ikke mye saft bare såpass at det blander seg.. Lykke til! =)
Pialill Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 favoritten tim meg og samboeren er frosne jordbær og eplejus eller appelsinjus som jeg bruker for å gjøre den litt søtere=) beste smoothien som finnes=)
desperate Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Jeg er veldig glad i ananas, og hermetisk ananas er jo ikke så dyrt. Kjempegodt med for eksempel jordbær
FoxyFish Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Jeg liker å bruke honningmelon, tropisk juice og frosne bær Kjempegodt!
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Mango, ananas og knuste isbiter er godt! Vannmeln, frisk peppermynte og knuste isbiter ogsaa
Gjest Grafica Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 Takk for tips, flere taes gjerne imot! Idag blir det eple, frossen skogsbærblanding, frosne jordbær og litt appelsinjuice. Kanskje en skje honning om det blir litt surt, usikker på hvordan de eplene er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå