Gå til innhold

Inspirasjonstråd: Brudevals/Første dans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal danse til "Nothing Else Matters" med Metallica!

Teksten passer veldig godt til oss, og så går den i vals-takt også. Litt utradisjonelt men tror det blir veldig vakkert (så sant vi klarer å lære oss å danse skikkelig!)

Skrevet
Barry White - My First My Last My Everything :)

Det hørtes gøy ut! Hvordan skal dere danse til denne?

Skrevet

Hvis vi klarer (blir vel mer quick step enn vals) skal vi danse til denne:

En nydelig sang som får opp stemningen (jeg blir i allefall glad når jeg hører den).

Synes også Moon River, som nevnt over, var et godt forslag og kanskje litt enklere å danse til.

Skrevet
Det hørtes gøy ut! Hvordan skal dere danse til denne?

Litt raskt vals-aktig (ikke helt inn i danseverdenen føler jeg...) sambo danset selskapsdans aktivt da han var yngre, så blir vel til at jeg bare lar meg lede ;)

Skrevet

Moondance er jo kjempefin. Det blir sikkert stilig, og gjestene får sikkert opp danselysten :)

Skrevet

i evighet- elisabeth andreassen, finast eg veit- hellbillies, danse mot vår- elisabeth, gammeldags kanskje, men veldig fin å danse til å spesiell om brura e fra trøndelag:D - arnsteins-trønderbrura

Skrevet (endret)
Vi skal danse til Moon River :yvonne:

Det skal vi også, etter å ha inngått et kompromiss om at vi også skal ha 'My Baby Only Cares for Me' med Nina Simone :strix:

Endret av Coriander
Skrevet

Henger meg litt på dena.....vi er litt usikkre, vi ville egentlig gjøre litt morsom dance, men ser ut som det blir dårlig tid å planlegge!

Men vi har tenkt på From this Moment(shania twain)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...