Gå til innhold

kjærlighetsorg

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest snufs

Jeg opplever nå en sterk kjærlighetssorg, og er overrasket over hvor sterkt jeg reagerer. Mannen min og jeg har små barn sammen og er godt etablert. Vi har vært sammen i mange år. Jeg har vel egentli trodd at det skulle bli oss. Ja andre mennesker i vår omgangskrets også. Vi har bestandig blitt sett på som det stjerneparet. :D

Det som har skjedd nå har skjedd også tidligere, men jeg har valgt å ta han tilbake. Han har falt for en annen dame. Det virker som han er meget forelsket og er til og med villig til å bryte opp alt vi har. Han har en tendens til å ville bryte ut hver sommer ikke nødvendigvis for en annen dame.

Men jeg har altså ikke hadd noen som helst grunn til å tro at han har ønsket seg noe annet verken i senga eller ellers. Kun at han har forandret seg når sommeren har stått for døren. Høsten har han kommet inn igjen for å si det slik :-?

Jeg har rett og slett fått et sjokk. Tankene svirrer rundt barna og miljøskifte og min utrolig sterke følelser for min mann. :cry:

Dama han har kontakt med er ikke forelsket men interessert i han, så her er det han som er besatt. Han prater villig vekk om henne med stjerner i blikket hvis jeg spør. Han viser ikke noe respekt for mitt sinne eller maktesløshet. Han er stille og ikke villig til å diskutere så mye. :evil:

Jeg vet jeg nå bør gå, for det vil vel bli et par av dem.

Det kan nevnes at det finnes en mann i min omkrets som er veldig interessert i meg, men jeg er veldig usikker da, samtidlig som det jo er en trøst at det finnes andre der ute som ser meg :P

Jeg har lyst å kjøpe leilighet selv, men det er økonomien da. Hvor mye støtte kan man få og hva får man? Mye en må tenke på itillegg til sin egen sorg...Det er enormt slitsomt.. :cry:

Jeg vil stå med ingen egenkapital ved kjøp av leilighet og blir derfor nødt å låne 100%

Noen erfaringer og oppmuntrende ord å komme med?

Det er jo slik at man ikke ser skogen for bare trær i en slik situasjon.

Takker for alle innspill..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff dette er ikke enkelt. Når jeg leser dette du skriver, så tenker jeg umiddelbart at dette må du finne ut selv. Jeg blir veldig tilbakeholden i forhold til hvor mye jeg skal si. Men en ting kan jeg si; han er ikke snill med deg. Det at han snakker åpnetlyst til deg om andre,viser at han har liten empati for deg, synes ikke han respekterer deg. Det at han hver sommer skal ut på eventyr synes jeg høres rart ut. Hvorfor gjør han dette? Søker han noe?

Håper du finner ut av dette dilemaet. Lykke til, uansett for hva du bestemmer deg for. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest salma

Det kan kanskje virke som om din manns følelser for deg ikke er dype nok? Og at du kanskje bør leve alene til du finner en mann hvis følelser er det?

Er du villig til å bruke flere år av livet ditt på en mann som ikke er sikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...