Iset Skrevet 5. juli 2003 #1 Skrevet 5. juli 2003 vi bestilte det for 2 måneder siden, og har ikke fått det enda. greit nok, men jeg kan ikke fatte at det skal ta så lang tid. så fikk vi ruteren i posten den 26 juni. i brevet som fulgte med stod det at nå kunne vi umiddelbart koble oss opp på nettet. vi koblet til ruteren, men hadde vi internett? NEI. vi ringte dem, og de sa vi skulle få det dagen etter. fikk vi det? NEI. så ringte vi igjen, og de sa montørene ikke hadde fått gjort det enda, men det skulle komme dagen etter. fikk vi det da? NEI. vi ringte igjen (hakk i plata), og fikk da beskjed om at det skulle være på plass i løpet av arbeidsdagen, eller SENEST dagen etterpå. GARANTERT! fikk vi det den dagen? NEI. fikk vi det dagen etter? NEI. vi ringte så igjen, og da lovte de at det skulle være på plass innen kl 16.00. var det på plass da? NEI. vi måtte ringe igjen, og da hadde plutselig "historien" forandret seg: nei de holdt på å oppdatere linjekapasiteten, og vi kom ikke til å få internett før om en uke eller to. hvordan kan de si en ting, og så bare NOEN TIMER SENERE si noe annet? ikke nok med det, vi fikk faktura i posten, som gjaldt fra 26 juni, enda vi enda ikke har fått internett!!!!! heldigvis slapp vi å betale for denne perioden. og dessuten har vi sittet i telefonkø i EN HALVTIME hver eneste dag, for de tar aldri tlf der inne. jeg er så forbannet at jeg kan drepe noen. håper noen fra NEXTGENTEL sitter her inne og kan lese dette. Iset 20+1
Marianne Skrevet 5. juli 2003 #2 Skrevet 5. juli 2003 Dagens viktigste lærdom : Ikke tulle med en hormonfull gravid dame Men jeg er ikke gravid men jeg forstår deg godt. Hadde blitt fly forbanna jeg og
Midnattsol Skrevet 5. juli 2003 #4 Skrevet 5. juli 2003 Huff...uflaks. :-? Hadde blitt forbanna jeg også. Heldigvis hadde vi ingen problemer og vi fikk nextgentel for et par måneder siden.
Tusenfryd Skrevet 5. juli 2003 #5 Skrevet 5. juli 2003 Vi har hatt dette i over et år nå, og ikke hatt noen problemer. Håper dere får orden på sakene snart! Fryktelig når ting ikke virker som det skal!
Gjest Zalomine Skrevet 5. juli 2003 #6 Skrevet 5. juli 2003 Vi har hatt nextgentel ganske lenge nå (knapt et år) og har ingen problemer. Vi fikk ei side vi kunne logge inn på der det skulle komme dato om når vi fikk ting, og når det funka. Denne datoen utsatte de hver gang det nærma seg, men ikke mer enn et par uker totalt sett. De sendte oss faktura denne måneden da, enda vi har avtalegiro og derfor ikke får regninger, men de sendte en mail og beklaget det (vi bare unnlot å betale den vi, siden den allerede lå inne som avtalegiro) Min bror skal nå få bredbånd fra en annen leverandør, og de venter... Datoen er blitt utsatt, og utsatt igjen. Dette er helt vanlig. Jada, jeg skjønner selvsagt at du er irritert, men dette er ikke spesielt for nextgentel egentlig, og jeg har aldri opplevd noen problemer med nextgentel, så jeg vil slett ikke si at man aldri må få seg det. At du har vært ueheldig er det jo ikke tvil om, men det har nok ikke noe å gjøre med valget av leverandør. Lykke til, håper det ordner seg snart! Det gjør det helt sikkert
VesleBråka Skrevet 5. juli 2003 #7 Skrevet 5. juli 2003 Vi har nextgentel og det får veldig bra. Selv om det er 8 maskiner som deler på ett punkt
chandler Skrevet 5. juli 2003 #8 Skrevet 5. juli 2003 Jeg storkoser meg og med linja jeg har fra NGT, og har ikke hatt noen problemer med den i det hele tatt, med mange maskiner på intranettet og egne servere... vel... ikke helt sant... Det tok lang tid før de fikk det med seg at jeg skulle ha rabatt på abonnementet som vi har gjennom jobben, men når de endelig fikk det med seg akkumulerte de opp månedene jeg skulle hatt rabatt inn på en regning og det gjorde at jeg fikk nok rabatt på den ene regninga til å få en måned gratis :D Men store problemer har jeg ikke hatt, og er veldig fornøyd. Have patience
Browneyes Skrevet 5. juli 2003 #9 Skrevet 5. juli 2003 Jeg har også Nextgentel og har bare positive erfaringer så langt. Jeg fikk koblet meg på den datoen de satte og har ikke hatt noe tull på de 6 månedene som har gått. Håper det ordner seg for deg snart for sånne ting er utrolig irriterende !
Gjest the imp Skrevet 6. juli 2003 #10 Skrevet 6. juli 2003 Jeg hadde nextgentel adsl der jeg bodde før. Ting fungerte utmerket. Nå har jeg telenor internett ettersom de vi leier av allerede hadde telenor og tilbød seg å oppgradere og dele med oss. Nå er internett diverse ustabilt. Hovedgrunnen til dette er at modemene tilhører telenor, og de modemene de deler ut har svært lav kvalitet slik at det stadig kobler seg ned osv. Nextgentel er sånn jeg har opplevd det mer serviceinnstillt enn Telenor, de er også mer stabile og har bedre utstyr osv.
jordbær Skrevet 6. juli 2003 #11 Skrevet 6. juli 2003 Hehe,.. NGT SUGER på kundeservice, men er blant de billigste og beste på linjer. (For oss som kun har tilgang til telehor og NGT + noen andre få)
Iset Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #12 Skrevet 6. juli 2003 vi hadde telenor der vi bodde før, men skiftet til NGT nå siden telenor har begynt med det tullet av vi må betale for å laste ned alt over en GB. telenor hadde vi ingen problemer med, og jeg opplevde de som mye mer kundevennlige enn NGT. de beskjedene vi har fått fra NGT er for det meste: "det vet jeg ikke noe om, du får spørre han som jobber i morgen". er det mulig???? Iset 20+2
orakel Skrevet 6. juli 2003 #13 Skrevet 6. juli 2003 Synes det var merkelig. Vi har ingen problemer med nextgentel.
Gjest Zalomine Skrevet 6. juli 2003 #14 Skrevet 6. juli 2003 Vi har aldri hatt noe problem med ngt, men, vi har aldri hatt store problemer slik at vi har terngt kundeservice heller da, bortsett fra å få tingne, men vi har aldri måttet ringe dem. Funker flott for oss. Med telenor opplevde mine foreldre store problemer, de hadde ikke oppkobling annehver dag (i snitt, eller, egentlig enda mindre, ti dager på en måned, totalt sett, fordelt på mange små stykker på noen timer), fikk regning enda de var lovet at det skulle de ikke få det, ringte, fikk beskjed om å ikke betale, fikk purring, men fortsatt ikke oppkobling nei.... slet en del. funka bra i det siste, men nå har de byttet til noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå