Gå til innhold

hjelp, gravid?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg er veldig engstelig for at jg er gravid, (har litt symomer og tatt tester som har vist både positiv og negativt)

Så nå vil jeg bare fort til legen for å sjekke for å være helt sikker. Er det lurest å bestille time hos gynekolog eller vanlig fast legen min? Jeg er ikke så keen på å dra til fastlegen min for der er jeg aldri og han er en mann.

Lurer og på hva legen gjør for å finne ut om man er gravid eller ikke, sånn at jeg kan forberde meg på hva som skjer.

har aldri vært i liknende situasjon. Takk for svar hilsen redd!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg er veldig engstelig for at jg er gravid, (har litt symomer og tatt tester som har vist både positiv og negativt)

Så nå vil jeg bare fort til legen for å sjekke for å være helt sikker. Er det lurest å bestille time hos gynekolog eller vanlig fast legen min? Jeg er ikke så keen på å dra til fastlegen min for der er jeg aldri og han er en mann.

Lurer og på hva legen gjør for å finne ut om man er gravid eller ikke, sånn at jeg kan forberde meg på hva som skjer.

har aldri vært i liknende situasjon. Takk for svar hilsen redd!

Gjest Gjest
Skrevet

Dra til fastlegen din, de sjekker det med en urinprøve.

Skrevet

Ring legen din og bestill time, husk at du skal tisse den første morgen urinen i en beholder, kan fåes kjøpt på apotek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...