Gjest Bekymret Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg er 21 og de siste par ukene har brystvortene mine forandret seg plutselig. Det er altså snakk om "ringen" rundt selve brystvorten hvor huden har forandret seg. Fra å være helt glatt (med en liten talgknopp innimellom, hehe), har den nå blitt "nuppete" og "rynkete". Det er innmari vanskelig å forklare, men håper noen har opplevd/hørt om dette og kan ha noe innsikt i hva dette er... Jeg blir nemlig innmari bekymret når en slik ting skjer så plutselig :klø: Ps: Jeg er IKKE gravid.
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Vet ikke hva den plutselige forandringen kommer av... Men ville bare si at jeg er like gammel som deg og mine har vært sånn de siste åra. Så er nok ikke farlig
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Det du beskriver høres ut som helt normale brystvorter. Mine er også sånn. Aner ikke når det skjedde, men husker de andre du beskriver fra jeg var barn. Ikkeno å bekymre seg over!
Gjest TS Bekymret Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Men nå har de jo blitt skikkelig stygge! Kommer de til å være sånn for alltid nå? Og puppene som var den eneste delen ved meg selv som jeg ikke hatet Kan liksom ikke huske å noensinne sett noen andre som hadde slike brystvorter (jeg driver med foto og har sett mange artistic nudes i min tid og jobbet med endel modeller selv)
ungjente90 Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Mine blir sånn harde av og til... rynker seg og huden blir på en måte hard! Men bare tar litt på dem og på en måte "drar" litt i dem og så blir dem normale igjen (glatt hud med noen nupper eller hva det er innimellom. =))
Avalon Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Hei! Jeg er 22år og mine brystvorter har alltid vært slik, det er ikke farlig. Brystene forandrer seg jo hele tiden, selv om du er "utvokst" Og jeg kan vel si at jeg har ikke fått noe mindre oppmerksomhet i fra menn selv om brystvortene mine er slik
Gjest KateW Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Det er ikke sikkert at dette er helt normalt, slik du forklarer det høres det ikke så merkelig ut, men samtidig, du kjenner kroppen din. Er du bekymret, dra til legen. Forandringer i brystvortene er ikke nødvendigvis ingenting...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå