Gjest ts Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Har de siste 6 mnd opplevd ubehag og smerter (ikke sterke) i området rundt venstre bryst, øvre del av brystkassen. Nå de siste tre dagene har jeg opplevd stikkende følelse/smerte i samme området. Smertene kommer både når jeg er i ro og i bevegelse. Noen som vet hva dette kan skyldes? Er forøvrig kvinne, 25 år.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har også hatt det samme i en måneds tid. Er 29 år. Doktoren min mente helt sikkert at det var muskelsmerter, men tok likevel blodprøver og EKG. Alt var bra. Er kanskje greit å ta en tur til legen uansett?
Gjest ts Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har også hatt det samme i en måneds tid. Er 29 år. Doktoren min mente helt sikkert at det var muskelsmerter, men tok likevel blodprøver og EKG. Alt var bra. Er kanskje greit å ta en tur til legen uansett? Det er det kanskje. Tok et EKG for 8 mnd siden, men det var helt fint. Noen som vet om en overdose av mianserin kan gi slike smerter? Tok en slik overdose før disse smertene oppstod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå