Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hva syns dere om den nye innredningserien til H&M? Er på nett..... Ble litt skuffa jeg........
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Ble skuffet jeg også. Ingenting jeg fikk lyst på.
Martine Kamilla Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Jeg fant en del fin, men bare i graphic avdelingen. Det var det mange fine prikkete ting, som jeg ikke har funnet andre steder.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 Ut fra bildene ser det ut som om produktene koster altfor mye i forhold til kvalitet. Skal ikke ha noe derfra.
Sofi* Skrevet 3. mars 2009 #9 Skrevet 3. mars 2009 Jeg ble også skuffet. Håper de kommer seg etterhvert. Men jeg har min tvil. Fikk ikke lyst på noen ting
desperate Skrevet 3. mars 2009 #10 Skrevet 3. mars 2009 Kan ikke si de levde opp til forventningene nei.. Det eneste jeg syns var stilig, var tingene med "murstein" faktisk
simba80 Skrevet 3. mars 2009 #11 Skrevet 3. mars 2009 Ble ikke imponert jeg heller...den katalogen gikk rett i søppla! De burde kjørt litt mer safe, hatt en basic-linje i mange farger sånn at alle kan finne hvertfall noe man har lyst på...kanskje en romantisk linje også....dette var triste greier..
Karmela Skrevet 3. mars 2009 #12 Skrevet 3. mars 2009 Jeg digga det! Har kjøpt masse allerede jeg! Kan likevel forstå at det blir litt for urbant for noen.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #13 Skrevet 3. mars 2009 Synes katalogen var fin men vanskelig å finne noe jeg ville ha. Men ble noe småtteri.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #14 Skrevet 3. mars 2009 Likte noen av de "natur"-poduktene, og det økologiske. Ellers lite som fanget oppmerksomheten min. Men vil ikke bestille sånt uten å ha sett og tatt på det først
Ma Ling Skrevet 4. mars 2009 #16 Skrevet 4. mars 2009 Hva er linken dit? Her. Ved første gjennomlensing var her en del iøyefallende morsomheter jeg kunne kjøpt til kontorlandskap eller student-venner med fargerike hybler. Men jeg kommer neppe til å kjøpe noe av det, for ved nærmere ettertanke virker det verken morsomt nok eller slitesterkt nok til å leve med særlig lenge.
Gjest Elastica Skrevet 4. mars 2009 #18 Skrevet 4. mars 2009 Likte noen av de "natur"-poduktene, og det økologiske. Ellers lite som fanget oppmerksomheten min. Men vil ikke bestille sånt uten å ha sett og tatt på det først Enig i begge setningene. Mye av det så helt greit ut, men jeg vil alltid se på ting før jeg kjøper det. Iallefall slike ting. Ellers så mye av det helt greit ut, men muligens litt intetsigende.
Gjest Tanita Skrevet 4. mars 2009 #19 Skrevet 4. mars 2009 Noe av det var litt morsomt men jeg syns at det er student/hybelstil da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå