Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg elsker raske menn, men dette her ble bare for slitsom tilogmed for de..

signerer denne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det var kjempegøy jeg. Og kommentarene er det som gjør det morsomt. Syns det ble litt mye stress i første runden, men etterhvert ble det bedre.

Gjest Grafica
Skrevet

Takk Tussi, godt det ikke bare er meg :ler:

Skrevet

Fikk ikke på TvNorge før nå. Finale, sier de. Har det vært mer rotete før, som jeg får inntrykket av av dere?

Gjest Gjest
Skrevet

Selve konkurransen er veldig artig, men programlederene, spesielt kommentatorene er helt rævva. I tillegg synes jeg flyten i programmet er ganske rotete, klippene og "historien" er så rotete. Vet de prøver å få det til å virke mer hype eller hektisk for å få det mer morsomt, men det er helt unødvendig. Det blir faktisk MINDRE morsomt.

Får litt makk i ræva når jeg ser program som har utrolig stort potensiale og så klarer de å slakte det på denne måten.

Er enig i at den amerikanske versjonen er veldig mye bedre, men også den kunne ha vært så mye mer.

Gjest dalieo
Skrevet

Synes raske menn høres veldig ut som sportskommentatorer på speed, eller noe sånn. Om å rope mest mulig uten mening hele tiden.

Men åh, jeg fikk lyst til å prøve den løypa :hoppe:

Skrevet

Sånn er det og ha dårlig humor :ler:

Syns det er veldig bra at de har med dansker og svensker også, så blir man sittende og heie på de norske uansett hvor dumme/blonde de virker :ler:

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Jaja, smart av TVNorge å ha med B-kjendiser for å holde interessen oppe i resten av episodene.

Skrevet

Hvordan kommentatorer er, er veldig viktig, og der syns jeg de bommet helt. Ble for slitsomt

Skrevet
Syns det er veldig bra at de har med dansker og svensker også, så blir man sittende og heie på de norske uansett hvor dumme/blonde de virker :ler:

Haha, ja er ikke det rart? Jeg gjør sånn jeg også. Selv om det er program jeg ikke bryr meg om overhodet, så heier jeg konsekvent på nordmenn i slike program. På samme måte som jeg heier på deltakere fra hjembyen min, samme hvilken konkurranse de er med i :P

Skrevet

Jeg og min kjære satt og så på det, han lo så han grein! (av alle de vondeste fallene), men jeg syntes det ble sååå utrooolig masete! (kanskje litt fordi jeg var/er febril og forkjøla.. hehe)

Hadde ikke noe i mot kommentatorene, men personene som deltok blei i meste laget for meg! kunne de ikke bare ha med "vanlige" folk/evt kjendiser (som de skal i neste program eller?).

Hva skjer med tarzan, pippi, rallykalle og ronja lissom!? BLei lissom altfor useriøst, og klarte ikke å ta konkurransen noe alvorlig (seff skal den jo ikke være alvorlig, men jeg tenkte bare at dette er folk som er leid inn av tvNorge fordi de var så spesielle liksom..)

Gjest Miley
Skrevet

Menne, var den noen vinner, noen som røyk ut? Fikk ikke med meg slutten og skjønte ikke helt konseptet.

Gjest skoeska
Skrevet

Adrian (norges svar på peter andre som svensken sa :fnise: ) vant igår. 50 tusen. Neste uke tror jeg det er helt nye deltakere, samme opplegg da også, først med en haug som gjør første konkurransen, så en semifinale, så finale.

Så bl.a. at han som var ungkaren 20 vs 40 ifjor er med som deltaker i uka som kommer...??? Jaja. Det jeg synes er litt rart er at det er spilt inn i Buenos Aires. Har de flydd ned ALLE de folka til programmet? Wow i så fall.. Da er det ikke rart at vinneren ikke vinner mer en 50 000.

Kommentatorne var bare dumme. SOM de fokuserte på den danske "musa"! Stakkar!

Synes det er typisk tvnorge å fremstille et program som skikkelig bra når de sender reklame på det, også er det bare dårlig når det kommer på lufta. Lurer på om kveldens "sannhetens øyeblikk" er av samme kaliber.

Gjest Gjest
Skrevet

Løypa og konkurransen er jo egentlig morsom, men kommentarene var helt lavmål. Det er mulig deltakerne selv bestemmer en rolle de har (Tarzan, "grå mus" osv), men når kommentatorene ikke klarer å variere dette, men fortsatt nevner det i hver j**la setning, går tankene til en psykisk utviklingshemmet jeg jobbet sammen med en gang i tiden - når h*n først hadde funnet på noe morsomt ble dette gjentatt minst 100 ganger i løpet av dagen. Tanken er jo god, bare _litt_ under gjennomsnittet.

Skrevet

En til her. Syntes det var dritfestlig jeg! :jepp:

Skrevet

Klart TVNorge fremstiller programmet som dritbra, de kan jo ikke reklamere med et helt middels program.

Grunnen til at de flyr alle til Buenos Aires er at alle land som har Wipeout spiller inn der. Hadde nok vært mye dyrere å lage en sånn hinderløype i Norge.

• 2 uker senere...
Gjest milkyway
Skrevet

Jeg syns det er kjempegøy! Det gøyeste jeg vet er å se knall og fall på rød ball!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...