Gå til innhold

Wellbutrin - mot depresjon..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har i lenge brukt cipramil, men dette funket ikke så legen har satt meg over på Wellbutrin Retard. 150 mg pr dag..lurer på hvordan dette fungerer for andre..

Videoannonse
Annonse
Gjest Lamia Lenis
Skrevet

150 mg funket fint for meg. Hjalp nesten med en gang. Men likevel ville legen øke dosen til 300 mg, og da begynte jeg å få skjelvinger. Først på hendene, og så i kjeven. Jeg gikk en hel dag uten å kunne snakke pga rykninger i kjeven. På kvelden når jeg skulle sove fikk jeg hallusinasjoner, men neste dag virket det som om alt var i orden igjen. Helt til tidlig på kvelden, mens jeg satt med dataen, fikk jeg en rykning i kjeven igjen, og så ble det svart. Fikk et slags epileptisk anfall, og lå på gulvet med kramper. Slo hodet skikkelig så jeg begynte å blø neseblod. Og var veldig forvirret og husket ingenting. Ble hentet av ambulansen, og måtte være på sykehuset over natten. Legen der mente jeg hadde fått en svært sjelden allergisk reaksjon og at legen hadde gitt meg altfor sterk dose.

Men som sagt, jeg funket fint på 150 mg. Pillene tok bort depresjonen, men humøret ble helt flatt. Verken glad eller trist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...