Gjest :) Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hei jeg skal feire 20årsdagen min til helga, og jeg har invitert rundt 35 gjester. Jeg har gjerne lyst til å lage en litt god middag, som vil være enkel å lage, har til nå kommet på å lage ett buffe bord der folk kan forsyne seg, men hva burde jeg lage? noen tips?
simba80 Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Kyllingvinger, lasagne i store former, pastasalat, roastbiff med remulade(ferdig fra butikken seff), grønn salat, godt brød, marinerte kyllingfileter nam nam:) mitt tips når man skal lage mat til mange er å kjøpe store aluminiumsformer som man steker maten i, enkelt å servere og bare å kaste når formen er tom:)
Gjest =) Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Kyllingvinger, lasagne i store former, pastasalat, roastbiff med remulade(ferdig fra butikken seff), grønn salat, godt brød, marinerte kyllingfileter nam nam:) mitt tips når man skal lage mat til mange er å kjøpe store aluminiumsformer som man steker maten i, enkelt å servere og bare å kaste når formen er tom:) Takk for gode svar begge to:D mye bedre en det jeg tenkte, Taco;P men men:D skal fortsette å tenke så det knaker:D Hvor får man kjøpt disse smarte aluminiumsformene da? =)
Gjest Wind Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Du kan jo også ha taco-ingredienser på bordet. F.eks. skjell, tacokjøttdeig, og så litt salsa og rømme, og så en salat(blanding). Da kan de jo velge det også.
venus_ Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 (endret) Har et forslag til: pastasalat. Ha alle ingrediensene i forskjellige skåler med et par forskjellige dressinger, så kan gjestene blande som de selv vil. Noen ingredienser du kan ha: pastarør/skruer, kylling, reker, oliven, paprika, tomat, vårløk, rødløk, aspargesbønner, salat, pesto, karridressing, hvitløksdressing osv. Endret 3. mars 2009 av venus_
Gjest Ts Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Har et forslag til: pastasalat. Ha alle ingrediensene i forskjellige skåler med et par forskjellige dressinger, så kan gjestene blande som de selv vil. Noen ingredienser du kan ha: pastarør/skruer, kylling, reker, oliven, paprika, tomat, vårløk, rødløk, aspargesbønner, salat, pesto, karridressing, hvitløksdressing osv. Det var jo veldig genialt:D tusen takk:D tror jeg må ha noe slikt i tilegg:D da er det bare smak og behag=)
simba80 Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 jeg har kjøpt former både på smart club og binders. De har også serveringsfat som er greie å bruke. Har blitt helt hekta på de, er alltid så mye å rydde og vaske etter en fest så da er det deilig å bare kaste de rett i søppla:) Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå