Gå til innhold

Mat til bursdagsfeiring


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jeg skal feire 20årsdagen min til helga, og jeg har invitert rundt 35 gjester.

Jeg har gjerne lyst til å lage en litt god middag, som vil være enkel å lage, har til nå kommet på å lage ett buffe bord der folk kan forsyne seg, men hva burde jeg lage? noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tapas :) Google det, mye godt å velge mellom!

Skrevet

Kyllingvinger,

lasagne i store former,

pastasalat,

roastbiff med remulade(ferdig fra butikken seff),

grønn salat,

godt brød,

marinerte kyllingfileter

nam nam:)

mitt tips når man skal lage mat til mange er å kjøpe store aluminiumsformer som man steker maten i, enkelt å servere og bare å kaste når formen er tom:)

Skrevet
Kyllingvinger,

lasagne i store former,

pastasalat,

roastbiff med remulade(ferdig fra butikken seff),

grønn salat,

godt brød,

marinerte kyllingfileter

nam nam:)

mitt tips når man skal lage mat til mange er å kjøpe store aluminiumsformer som man steker maten i, enkelt å servere og bare å kaste når formen er tom:)

Takk for gode svar begge to:D mye bedre en det jeg tenkte, Taco;P men men:D skal fortsette å tenke så det knaker:D

Hvor får man kjøpt disse smarte aluminiumsformene da? =)

Skrevet

Du kan jo også ha taco-ingredienser på bordet. F.eks. skjell, tacokjøttdeig, og så litt salsa og rømme, og så en salat(blanding). Da kan de jo velge det også.

Skrevet (endret)

Har et forslag til: pastasalat. Ha alle ingrediensene i forskjellige skåler med et par forskjellige dressinger, så kan gjestene blande som de selv vil. Noen ingredienser du kan ha: pastarør/skruer, kylling, reker, oliven, paprika, tomat, vårløk, rødløk, aspargesbønner, salat, pesto, karridressing, hvitløksdressing osv. :)

Endret av venus_
Skrevet
Har et forslag til: pastasalat. Ha alle ingrediensene i forskjellige skåler med et par forskjellige dressinger, så kan gjestene blande som de selv vil. Noen ingredienser du kan ha: pastarør/skruer, kylling, reker, oliven, paprika, tomat, vårløk, rødløk, aspargesbønner, salat, pesto, karridressing, hvitløksdressing osv. :)

Det var jo veldig genialt:D tusen takk:D tror jeg må ha noe slikt i tilegg:D da er det bare smak og behag=)

Skrevet

jeg har kjøpt former både på smart club og binders. De har også serveringsfat som er greie å bruke.

Har blitt helt hekta på de, er alltid så mye å rydde og vaske etter en fest så da er det deilig å bare kaste de rett i søppla:)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...