Gjest ts Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg vet ikke hvilket yrke jeg vil ha.. Jeg er nærme 30 og har en bachelorgrad og jobber. Men vet ikke om dette yrket er det optimale for meg. Føler ofte at jeg ikke er flink nok og ting blir ofte rettet på av andre... Og jeg trives heller ikke sånn kjempegodt.. Jeg har så lyst å føle at jeg er skikkelig flink på det jeg gjør. Men det gjør jeg ikke. Jeg er middemådig i alt jeg gjør... Finnes det noen jobb i norge der en kan jobbe ute og bruke kroppen? Kanskje det er det jeg trenger.... Hilsen frustrert frue som gjerne skulle hatt en litt klarere fremtid...
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Hvis du vil ha en jobb hvor du bruker kroppen er anleggsgartner tingen;) Jobbet som det i fjor sommer, og det var en artig erfaring, men ikke noe for meg i lengden. Vet at de gjerne tar inn sesonghjelper i april, så det er jo en mulighet:) Lykke til videre uansett, det er ikke lett, har vært der selv, men har heldigvis funnet noe jeg trives med foreløpig:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå