Gjest sinnssyk? Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har i perioder vanskelig for å ha folk bak meg fordi jeg får et ubehag i underlivet. Det kjennes på en måte som om jeg må tisse. Eller som om jeg er ...kåt. Jeg aner ikke hva det kommer av og syns det er veldig rart! Har hatt det sånn så lenge jeg kan huske. Det har blitt veldig plagsomt!! Har så lyst til å bli kvitt deg, føler meg gal. Hva kan dette være?
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har i perioder vanskelig for å ha folk bak meg fordi jeg får et ubehag i underlivet. Det kjennes på en måte som om jeg må tisse. Eller som om jeg er ...kåt. Jeg aner ikke hva det kommer av og syns det er veldig rart! Har hatt det sånn så lenge jeg kan huske. Det har blitt veldig plagsomt!! Har så lyst til å bli kvitt deg, føler meg gal. Hva kan dette være? Kan det være angst? Jeg merker selv et ubehag ved å ha folk bak meg på f.eks. bussen eller noen som går bak meg. Merker at jeg får en ugge følelse, og har mest lyst til å forsvinne, ikke bli lagt merke til.
Gjest TS Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Kan det være angst? Jeg merker selv et ubehag ved å ha folk bak meg på f.eks. bussen eller noen som går bak meg. Merker at jeg får en ugge følelse, og har mest lyst til å forsvinne, ikke bli lagt merke til. Jeg har alltid kalla det "sosialangst" i mangel av bedre ord, så kanskje? Det er forferdelig. Har angst i tillegg så det er nok i den "familien". Kan medikamenter hjelpe mot sosialangst?
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har alltid kalla det "sosialangst" i mangel av bedre ord, så kanskje? Det er forferdelig. Har angst i tillegg så det er nok i den "familien". Kan medikamenter hjelpe mot sosialangst? Det finnes medikamenter som kan dempe angst, og å finnes det strategier for å lære seg å leve med angsten. Fastlegen kan hjelpe deg, det samme kan psykolog.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå