Gå til innhold

Anti-deprissiva

Fremhevede innlegg

Gjest jente83.
Skrevet

Er det mange her som går på anti-dep?

Jeg vil begynne på det nå pga kraftige humørsvingninger og diverse annet.

Men er det noen som vet om det kan hjelpe mot sosialangst og?

Hvilket merke går du på og hvordan funker det på deg? Hva ble bedre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Her er veldig mange i samme båt som deg. Søk etter tråden for oss med angst og depresjon. Der finner du svar på det meste.

Mange antidepressiver virker også angstdempende, bl.a.cipralex.

Håper det blir bedre for deg.

Gjest Jente83.
Skrevet
Her er veldig mange i samme båt som deg. Søk etter tråden for oss med angst og depresjon. Der finner du svar på det meste.

Mange antidepressiver virker også angstdempende, bl.a.cipralex.

Håper det blir bedre for deg.

Takk! :klemmer:

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg går på strattera som er en adhd medisin, men som i tillegg virker super-antidepressivt på meg i hvertfall. Jeg vet ikke hvordan det virker på folk uten adhd, men for meg er i hvertfall forskjellen som natt og dag.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har både depresjon og sosial angst, så jeg bruker Cipralex. Jeg har prøvd f.eks Remeron og Efexor, men jeg synes Cipralex er det som virker best for meg.

Gjest Gjest
Skrevet

hvis du har veldig svingninger, kan det være at du burde ta stemningsstabiliserende medisiner i tillegg til antidepressiva, veldige svingninger kan tyde på manisk-depressiv lidelse, som jeg har. Kun antidepressiva gjorde alt verre

Skrevet

Er jo bipolare som bruker kun antidepressiva. Det er gjerne folk som har bipolar type 2 og som altså aldri har hatt mani!

Ville anbefale deg å få time hos psykiater hvis du ikke går til en allerede. Da vil du få rett diagnose og riktige medisiner.

Lykke til :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...