Gå til innhold

små pupper

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_charlotte_*
Skrevet

jeg er ganske tynn og har derfor veldig små pupper.

er 15 år og jeg begynnte å få pupper ganske tidlig men har ikke vokst noe særlig.

er det noe spesielt jeg kan spise for å få litt større pupper?

trene? hjeeelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg er ganske tynn og har derfor veldig små pupper.

er 15 år og jeg begynnte å få pupper ganske tidlig men har ikke vokst noe særlig.

er det noe spesielt jeg kan spise for å få litt større pupper?

trene? hjeeelp.

Vente?

Men helt visuelt har kroppsholdning mye å si - litt lut rygg og foroverlente skuldre, så forsvinner halve barmen. Pilates er god trening for kroppsholdningen.

Skrevet

De kan enda vokse siden du ennå er så ung!

Pupper inneholder blandt annet fett og store pupper er ofte på store kropper. Så hvis de står i stil til resten av kroppen din, syns jeg heller du skal være fornøyd og prøve å tenke på holdningen din som nevnt over. :)

Gjest savannah
Skrevet

Jeg synes du skal være fornøyd over å ha fått tildelt de puppene du har. Jeg forstår at det kanskje ikke er så lett når man er i tenårene og det er såpass mye puppefokusering.

Jeg har selv små pupper, men fått masse skryt for dem. De holder seg runde og faste =) Går an å ha litt innlegg i bh'en eller noe dersom du har på deg en topp som er utringet. :)

Veldig mange der ute som er glad i små pupper også skal jeg love deg:)

Skrevet

Å massere de skal visst hjelpe litt på veksten.

Tran(ikke mer enn anbefalt daglig), kylling, melk (?) har jeg og hørt kan funke.

Jeg lurer på om oliven olje kan gjøre noe md størrelsen og, jeg har spist et par skjeer med det i noen dager og har merket vekst.

Men alt dette kan jo og bare være oppspinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...