Gå til innhold

Har jeg urinveisinfeksjon

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er gutt.

Den siste uka så har jeg følt ubehag etter at jeg har tisset. Det er en merkelig klø-svie i urinrøret, noe sugende følelse. Kjennes også ut som jeg må tisse, og det varer ca opp til en time etter at jeg har tisset. Vil ikke si at det er akkurat vondt (bare noen ganger), men mer ubehagelig.

Tidligere denne uka fikk jeg det sånn nå å da, men nå synes jeg det er omtrent hver gang jeg tisser, men går jo over etter ei stund

Det svir litt når jeg tisser også, men ikke alltid (og er ikke supervondt) , men det er en helt annen svie enn den som kommer etter jeg har tisset.

Bortsett fra det så er strålen fin, jeg tisser hverken dråper eller blod.

Når jeg først tisser på morgen så er tisset veldig mørkt gul og det lukter ekkelt, men det er vel normalt?, men etter som dagen går og jeg drikker mye så er tisset blankt og det lukter ikke noe spesielt

Jeg kan også si at jeg har trøbbel med urinveiene og skal få behandling for det, så det kan jo kanskje være det som gjør det.

Men høres dette ut som en urinveininfeksjon?

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Kan godt hende det er det ja, den kan være sånn noen ganger. Du kan jo ta en urinprøve og stikke innom legekontoret ditt med. De tar prøve uten at du trenger legetime (der jeg går i alle fall, tror det er vanlig), så finner du ut av det for sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...