Gå til innhold

Rar følelse

Fremhevede innlegg

Gjest savannah
Skrevet

Jeg visste ikke hvor jeg skulle legge tråden, men prøver meg her.

Dette er litt vanskelig å forklare, men skal prøve:

I det siste har jeg opplevd når jeg har lagt meg, litt før jeg sovner.. at jeg får en merkelig følelse. Det er så vanskelig å beskrive når jeg ikke er "inne" i den. Det er som om jeg blir dratt inn i noe annet. Det er masse slags "rør" som går på kryss og tvers, og jeg blir kjempe liten eller kjempestor.. og det eller jeg tar på en måte tak i disse. Får en ekkel følelse i kroppen, og kjenner alltid en slags kvalme fysisk sett. Det kommer en uneskrivelig følelse over kroppen, som jeg ikke klarer å forklare. Jeg prøver å forstå hva som føles, men kommer ingen vei. Alt jeg vet er at den ikke er noe positiv, det er ganske ekkelt når det skjer.

Dette har som skrevet ovenfor dukket opp i det siste, men jeg kan huske at jeg fra jeg var barn også har hatt det sånn. Er det en eller annen ubevisst følelse som prøver å komme gjennom? Noen flere som forstår hva jeg mener?

Nå høres jeg kanskje litt "gal" ut. Fungerer ellers utmerket i livet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, jeg håper ikke du er gal, for da er jeg like gal som deg. :fnise: Jeg pleier også å ha slike drømmer om at jeg er kjempestor, kjempeliten, at beina mine er kjempestore mens resten av kroppen er veldig liten osv. I tillegg ser alt ut som et kaleidoskop. Disse drømmene har jeg hatt så lenge jeg kan huske.

Jeg kaller dem for mine psykedeliske drømmer jeg.

Og jeg tror ikke det er noe som ''prøver å komme gjennom'' som du sier. Og jeg tror ihvertfall ikke at jeg er gal. :ler: Kanskje det er noen andre som har litt mer peiling som kan svare?

Gjest savannah
Skrevet

TS her

Jeg har de ikke når jeg drømmer, jeg er våken når det skjer.. hadde det bare vært en drøm så ville det vært litt annerledes tenker jeg.

Men opplevelsen som skjer når jeg ligger der våken er nesten som å være i en drøm.

Skrevet
TS her

Jeg har de ikke når jeg drømmer, jeg er våken når det skjer.. hadde det bare vært en drøm så ville det vært litt annerledes tenker jeg.

Men opplevelsen som skjer når jeg ligger der våken er nesten som å være i en drøm.

Ja, jeg kan også oppleve det sånn. At det er før jeg sovner og etter at jeg har våknet. Men jeg tror ikke at det er noe annerledes enn en ''ut-av-deg-selv opplevelse'', noe som altså ikke går an å forklare. Det er bare slik hjernen funker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...